Misschien kan ik nog wel wat voor jullie betekenen om die oude gebakjes rijdend te houden
Heb op het werk 96% pure ethanol mee genomen, dat is nog sterker dan E85 en veel sterker dan E10.
Heb net bij de dealer de rubbertjes besteld die om de injectoren zitten.
En om het drukpotje op de injectierail.
Ook de rubber ring die bovenop de tank zit voor de niveau meter.
Vergeet ik er 1?
Als deze binnen zijn gaan deze in een bakje met die E96.
En dan kijken wat de uitwerking hierop is,of het rubber dus vergaat.
Mocht dit zo zijn, geen probleem, bij de F16 zitten rubbers die nog veel meer zuren en troep aan kunnen.
Dus hier kan ik altijd wel iets bestellen in de maat voor de polo.
En dan ook testen in de E96.
Heeft iemand voor mij een polo carburateur, mechanische peutpomp, en een injector van een nz en aav?
Dan kan ik deze ook op sterk water zetten voor het effect
Het is trouwens wel troep voor jezelf die ethanol