Algemeen forum > Algemeen

YESYESYES!!!!!!!!!

(1/3) > >>

Hajo:
Van de week is mijn karretje met vlag en wimpel geslaagd voor zijn APK!!!! Volledig onverwacht, want de remmen zijn maar mwah....Maar, we kunnen er weer een jaartje tegenaan!!! :D  :D

Jaap:
De APK eisen stellen eigenlijk niet zoveel voor..

't ligt een beetje aan de garage of er veel of weinig word gevonden.... maar goed: hoeveel on-overkomelijks wil je tegenkomen?

Homokineethoes stuk of niet
handrem gangbaar (of niet)
Remwerking links/rechts
Verlichting afstelling.. allemaal 'ja of nee' antwoorden..
Lagers?

Schokbrekers? op t oog controleren is altijd gok-werk,. hier en daar een zeurpiet die over ruitenwissers ofzo begint te neuzelen..

Gefeliciteerd...

Hajo:

--- Citaat van: Jaap op za, 22 feb 2003, 16:57:00 ---Homokineethoes stuk of niet
handrem gangbaar (of niet)
Remwerking links/rechts
Verlichting afstelling.. allemaal 'ja of nee' antwoorden..
Lagers?

Schokbrekers?
--- Einde van citaat ---

Homokineethoezen zijn net vervangen, de distributieriem + waterpomp, 4 nieuwe banden.....ik zat eigenlijk alleen met die remmen in mijn maag....heb trouwes al andere, van michiel ros gekocht, maar nog geen tijd/gelegenheid gehad ze erop te zetten....

Paul:
Goed te horen dat het gelukt is met de distributieriem en waterpomp! Bij garage? Duur zeker... Heb je nog gespiekt om te zien hoe het voor de volgende keer moet?  ;)
groet, Paul.

Gert:
Is het niet gewoon diep triest dat je met je billen samengeknepen naar de APK gaat omdat je remmen kut zijn ?

Meest essentiele onderdeel van je auto ...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie