Dit is stress!
Stond te wachten met de ToekToek om ff wat lucht in de banden te blazen. Motor laten draaien want de accu net 5 minuten geleden weer tot leven gewekt..
Zie ik t temperatuurmetertje oplopen tot 10/11 van de schaal, en ik hoor geen koelventilator aanslaan....
Motorkap open: stekkers van temp sensor los.. aansluiten: loopt de fan aan.. RRRRRRR.. hmmm das geen optie. Stress XL: waterslangen heet, lekkage rond t termostaathuis (duidelijk een slang op losschieten)..
Dan maar RRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrr en de interieurkachel op vol warm.
ik had mijn temperatuurmeter net voorbij het witte streepje staan toen ik vorige week in de file stond, kachel op standje atoom, maar hielp niks, gaf wel hitte af. Ook het lampje begon niet te branden, weet iemand hoe dat geschakeld is??Dit alles met een vers opgebouwde HK in mijn steilheck met nieuwe GK rad, nieuwe waterpomp en thermostaat. Ventilator draaide wel. Mijn eerste vermoedens gaan naar de thermostaat, ondanks dat hij nieuw is. Paar posts hierboven staat een plaatje van de classic van Sjon, zo staat mijn meter ook als ik normaal rijd. Tempsensor kan ook verkeerde waarden doorgeven, dat is misschien de connectie naar het niet brandende lampje?! Wie herkent dit?