Nadat mijn zilver Steilheck afgelopen winter totall los is gereden, heb ik reeds de witte Polo van Gekke Gerrit overgenomen. Het begon toch weer te kriebelen....
Volkswagen Polo 2 uit 1983 met 1.3 motor.
What 2 do?
- carburateur reiniger in tank gedaan en volgegooid met euro 95. CHECK
- GT staaltjes eronder gezet met vuursteenbandjes. CHECK
- carb afstellen. CHECK
- verdelerkap plus rotor controleren/vernieuwen. CHECK
- olie verversen plus filter. CHECK
- koelvloeistof verversen. CHECK
- boegie's vernieuwen. CHECK
- remmerij voorzijde controleren plus reinigen. CHECK
- remmerij achter afstellen/controleren plus reinigen. CHECK
- Contactpuntjes vernieuwen. CHECK
- Kleppen stellen.
- Kachelventilatoren smeren.
- Kackel werkend maken op stand 1 en 2. CHECK
- Achteruitversnelling beveiliging in orde maken.
- Achterklepdemper vervangen door een werkend exemplaar. CHECK
- Brosse bougiekabels vernieuwen. CHECK
- Achterremschoenen vernieuwen.
- Ashoes vervangen. CHECK
- Accu vervangen. CHECK
- Wielen balanceren. CHECK
- Borgschroef remschijf rechts voor vernieuwen.
- Radio aansluiten. CHECK
- Geluid rempendaal verhelpen.
- Remvloeistof verversen. CHECK
- Accubak repareren. CHECK
En dit is om te beginnen....