Al een paar dagen niet echt actief geweest op het forum:
I.v.m. Koninginnedag, van het mooie weer genieten, werken/stage, verplichtingen, gedoe, koffie drinken, en last but not least:.. klussen aan de Polo's
Van en rond het weekend bezig geweest met de rode GT (hierover later meer, het GT project-topic staat inmiddels ook op pagina 30 geloof ik
)
Kreeg van het weekend (eindelijk na 2 weken) mijn bestelde Boschmann 10 CM 3-weg speakertjes binnen.
die natuurlijk even ingebouwd, en dit klinkt niet verkeerd
.. kan ik weer fatsoenlijk muziek luisteren zonder gekraak van de boxen haha.
Toen ik even daarna voor de auto langs liep ergerde ik me toch wel behoorlijk aan een aantal vreselijke roestbulten aan het voorfront, op het bekende stukje tussen de grill en de bumper. 5 minuten later kwam ik de schuur uit met verf, schuurpapier en een kwast.
.. Redelijk professioneel ben ik toen te werk gegaan
in vergelijking met de vorige eigenaar dan, dat stuk onverlaat is gewoon zonder de boel te ontroesten met een kwast over de lak (en de grill
) gegaan.
Heb dit deel van het voorfront dus maar even bijgewerkt. Eerst de bumper en grill maar eens demonteren, toen de boel goed kaalschuren en daarna het nieuwe laklaagje aangebracht met een kwast. Ziet er zo een stuk beter uit
Ik wou het nog overspuiten / bijwerken met de originele kleur L90E, waarvan ik zaterdag een spuitbus wou kopen.. Er waren bij de automaterialen zaak 1000 witte kleuren, maar die ene die ik nodig had was er natuurlijk weer niet
Deze morgen dus maar ophalen (dan ben ik vrij), daarna nog maar even een foto maken van het Final resultaat. Heb de bumper en de grill eerst wel even weer gemonteerd. Maar deze komt morgen (indien mooi weer) of anders donderdag, dan kan ik een spuitcabine benutten, weer los om het stukje metaal in de originele kleur te zetten.
Nu eerst de foto's van zoals het nu is geworden + de gebruikte "autolak"