dus de 5w30 castrol olie bij vw die 10 euro per liter duurder is is dus beter dan de 5w30 castrol olie van de automaterialen zaak
.
gewoon een kwestie van je doppen los houden ,meer niet . ngk is huisleverancier van vw , dus die bougies zijn beter dan die van de automaterialen zaak
enigste wat ik wel merkis dat de waterpomp origineel vw zwaar ruk is qua qualiteit en imitatie via de automaterialenzaak een heel stuk beter (langer lagerbusje dus beter bestand tegen axiale belasting van de disriem).let er wel op dat je dus niet de versie neemt met kunstof waterschoep ,deze wil nog wel eens los laten ,beter is de versie met stalen waterschoep
nu zijn de kopbouten van de automaterialenzaak qua reksterkte een stuk minder(payen) als die van de dealert(daarom lekken de meeste koppakkingen ,en wordt de pakking de schuld gegeven
) en die zijn van victor reinz(dus vraag bij een automat zaak om victor reinz kopbouten )
imitatie als originele pakking zit in het rubbertje wat speling (is noodzakelijk dat deze zich kan zetten ).
de payen pakking is wat harder en zal zich dus minder zetten . de viktor reinz (ook vw huismerk) is wat zachter en dicht dus beter af .
originele carterpakking lekt al olie na 500km
de vloeibar in silicone gedaante uit spuittube met knijper aan zijkant ,lekt nooit en komt van jawel de automaterialenzaak .
elektrische sensoren zijn zowel van origineel en imitatie door dezelfde fabrikant geleverd ,enigste verschil ,het vw logo en dus de prijs .
ben ik nou gek (ja al langer als vandaag ) of kijk ik gewoon beter rond ?