begin januari is mijn Polo op de rollerbank geweest en t resultaat was best goed, alles zag er goed uit, maar was 1 groot minpunt: Glader gaf maar 0,4bar
Nu ben ik dus aan t rondkijken naar revisiebedrijf en voorkeur gaat uit naar Roma in Almelo, aangezien de lader daar ook al eens is geweest. Ik kan die lui echter niet te pakken krijgen, probeer de hele dag al te bellen (vanaf 9uur vanochtend) maar d'r wordt niet opgenomen..
Maar: Ik op eBay rondstruinen, ziet ik daar een Glader staan..
Glader op eBayNu lijkt mij die beschrijving wel aardig ok, druk is volgens mij ook goed.. maar zou zoiets te vertrouwen zijn? ..mijn duits is nie super, dus wat bedoelt ie met
'Ladedruck lt. Racimex Zusatzinstrument - 0,7-0,8 bar' ?
Prijs staat op dit moment op 11 euro ofzoiets, dus kzit er heel erg aan te denken om ook een gokje te wagen, maar wat denken jullie ervan? Zou dit te vertrouwen zijn? Looptijd is nog 2 dagen, dus die prijs zal nog wel wat oplopen lijkt me..
En nu zit ik met nog wat: kan een leek (zoals ik) op de 1 of andere manier controleren of de Glader nog voor revisie kan of dattie (bijna) is overleden? ..Omdat mijn 0,4 wel erg weinig schijnt te zijn... en dan liefst zonder de hele lader te demonteren of los te moeten schroeven.
HELP