Auteur Topic: g40 , reviseren?  (gelezen 446 keer)

Offline Polo2F

  • Non-Register lid
  • Berichten: 394
  • Geslacht: Man
  • Jacco
g40 , reviseren?
« Gepost op: vr, 25 jun 2010, 19:19:52 »
goedendag!

Vraag, heb mijn polo gekocht in december, zat een bon bij van revisie glader bij romatuning, van maart 2009! hier stond op dat er een bus in gedraait was omdat de keerring dus blijkbaar niet lekker meer paste! nou goed, zijn nu jaartje verder, heb sinds decemerber er 7000 km mee gereden, eigenlijk allemaal snelweg( wel rond de 140 kmpu) , ga er ongeveer vanuit dat er met de glader 20000 km gereden is! ( heb enkele bewijzen )  auto zelf heeft 225000 gelopen.

nu komt het , ik rij dus met een 65 mm poulie , haal nu 0,9 bar! maar nu ga ik dus in september naar de nurburgring! is het verstandig de glader te reviseren van te voren? of moet een lader met 65mm wel langer meegaan als 20k? ik rij hem altijd zo goed als netjes warm! zit net even op gladersite te kijken , maar die prijzen zijn toch best wel hoog voor de revisiedelen! dusja! en bij revisie, wat moet er dan vervangen worden? zoiezo die dichtlijsten, maar verder ook de lagers en keerringen enzo?

groeten jacco

Offline Hanf

  • L86C-0188
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.378
  • Geslacht: Man
  • Hanf
Re: g40 , reviseren?
« Reactie #1 Gepost op: vr, 25 jun 2010, 19:35:03 »
Ik zou met een 65'er poelli toch zeker om de 25 á 30.000 de lader laten reviseren. Zelf zou ik er ook niet aan beginnen want dit is werk voor iemand die er verstand van heeft!
IK ZEG NAAR ARNO LADER OF NAAR RUUD16VG60 BRENGEN!!!
Arno heeft mij trouwens destijds gezegd dat als ie écht aan revisie toe is het eigenlijk al te laat is ivm slijtage van binnen dus liever te vroeg als te laat reviseren -thumbsup-

ps roma tuning staat zowiezo niet bekend om hun goed revisie werk!