Ik zal ook eens een aanvulling doen voor een paar sloopjes hier in Noord-Nederland:
Heeft vrij veel auto's staan. Voorraad wisselt wel vrij snel, nieuwe auto's staan meestal vooraan.
Staan altijd wel een paar polo type 2 en 2f's. Auto's staan in heel enkele gevallen gestapeld, meestal netjes naast elkaar.
Die lui weten wel waar ze mee bezig zijn, maar hangt net even af van de baliemedewerker wat je moet betalen
Over het algemeen redelijk schappelijke prijzen.
Ook een vrij grote sloop, heeft alleen niet erg veel VW's. Vorige keer dat ik er was stonden er 3 Polo's van het type 2 / 2f. Af en toe eens een 6n.
Qua prijzen ongeveer gelijk aan Klaas Boer in Uithuizen. Auto's waar aan gesleuteld kan worden staan naast elkaar. Tevens verkopen ze hier ook gebruikte onderdelen / motoren / versnellingsbakken / plaatwerk etc.
Autosloperij van der Ploeg
Haulerwijksterweg 29A
9432 TJ Een
Helaas geen website
Dit sloopje heeft ook altijd een vrij ruim assortiment auto's. Deze gasten hebben vrijwel geen auto's van na bouwjaar 2000 staan. Dus meer het oudere spul (Er staan geloof ik ook nog ergens achterin 2 kaalgeplukte T3's). Vorige keer dat ik er was stonden er ook een stuk of 10 Polo's van het type 2 en 2f. Polo's van het type 6n stonden er geloof ik 2 van. De omloopsnelheid van de voorraad gaat niet zo snel hier
. Tjah, naar mijn idee zijn het een beetje beunhazen, maar ik moet zeggen dat dit sloopje toch wel 1 van mijn favorieten is
. Prijzen zijn hier een beetje natte vinger werk, maar niet spotgoedkoop.
Noord autosloperij
Eemskanaal Noordzijde 48B
9713 AB Groningen
050 3185496
Ook geen website
Tjah, wat moet ik hier van zeggen
. Klein sloopje, als je er komt heb je wel kans dat er een type 2 of 2f staat. Aanbod is niet groot, vorige maand nog geweest, toen stond er 1 witte van het type 2. Ik ga hier niet graag heen, krijg het idee dat die lui die sloop als dekmantel gebruiken voor een aantal illegale praktijken
. Prijzen hangen af van de stemming van de eigenaar (als zn vorige coke-dealtje is goed gegaan heb geluk
)
Ik ken er vast nog wel meer, maar schiet me even niks te binnen.. wordt vervolgd dus