Auteur Topic: Koppel en toerental polo 1991 coupe  (gelezen 1951 keer)

Offline Folkert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.542
  • Geslacht: Man
  • Folkert de Jong
Koppel en toerental polo 1991 coupe
« Reactie #15 Gepost op: do, 02 nov 2006, 14:38:16 »
Alleen de wielranden of de hele omlijsting?

Ik zal wel even voor je kijken...

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Koppel en toerental polo 1991 coupe
« Reactie #16 Gepost op: do, 02 nov 2006, 15:03:03 »
juustem, er is ook (officieel) een CL met 3f motor geleverd.

Volgens mij is dit bijna niet voorgekomen, aangezien de GT voor bijna dezelfde prijs ook nog extra goodies had..

Citaat
Voertuigsoort  Personenauto
Merk   VOLKSWAGEN
Handelsbenaming  POLO COUPE CL 55 KW U9
Kleur(en)  Rood
Brandstof  Benzine
G3 Installatie  N.v.t.
Aantal cilinders  4
Cilinderinhoud  1272 cm3
Vermogen  55 KW
Aantal zitplaatsen  5
Aantal staanplaatsen  N.v.t.


(45-sv-vb -> Barry8V z'n CL (op kenteken)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline PoloDennis

  • L86C-0104
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.007
  • Geslacht: Man
  • Dennis Volkerink
Koppel en toerental polo 1991 coupe
« Reactie #17 Gepost op: do, 02 nov 2006, 15:31:06 »
juustem, er is ook (officieel) een CL met 3f motor geleverd.

Volgens mij is dit bijna niet voorgekomen, aangezien de GT voor bijna dezelfde prijs ook nog extra goodies had..

nooit geweten, weer wat geleerd
Pimp my Polo

Offline PoloDennis

  • L86C-0104
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.007
  • Geslacht: Man
  • Dennis Volkerink
Koppel en toerental polo 1991 coupe
« Reactie #18 Gepost op: do, 02 nov 2006, 15:38:00 »
Er staat een andere autop bovenop, dus hij ligt erg laag om aan de achteras te gaan voelen, maar dara had ik al aan gedacht...

Die andere dingen zeggen me allemaal vrij weinig, dus heeft iemand een foto van beide??

een foto zal niet veel zeggen als je de hele motorruimte fotograveerd, optisch verschillen ze alleen in een paar details. De motormanagementmodule zit onder de paravan, naast de zekeringskast (als hij er nog in zit) Daar zal of Digifant, of Digijet op staan, bij Digifant is het 3f, bij Digijet NZ.

Dennis zijn suggestie, over het inlaatspruitstuk lijkt me ook vrij makkelijk te controlleren, er staat weinig anders op kwa letters en cijfers en zit goed in het zicht voor zover ik weet.
Pimp my Polo

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Koppel en toerental polo 1991 coupe
« Reactie #19 Gepost op: do, 02 nov 2006, 15:55:49 »
de zwart plastic (nu grijs denk ik) delen, wielranden. De dorpel rommel heb ik niet nodig.

linksvoor heb ik al; Charles heeft beide achter.

Dus in ieder geval rechtsvoor heb ik nodig. Als je wilt kijken zou dat erg fijn zijn, misschien kan ik ze op de eerstvolgende meeting ophalen.



Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983