als ik het zo mag horen , staat de dis op tijd en je ontsteking aardig in de buurt , maar klinkt het alsof je een lekkende inlaat klep hebt ..
ikkijk eigenlijk nooit meer naar merktekens ,maar zet alles op tijd door bij 4 cylinders de 1e cylinder in bdp te zetten (opvoelen )
dan de nokkenas er in en de nokken van cylinder 4 omlaag en cylinder 1 omhoog . de kappen aandraaien en dan de tuimelaars van cylinder 4 op gelijke hoogte .
riem er omheen en zo strak mogelijk om het langste eind dan de waterpomp opspannen met de riem op het langste eind tussen duim en wijsvinger nog een kwart slag kunnen draaien (is eigenlijk te slap ,maar beter voor de pomp )je voelt een dood punt bij het verdraaien dat is het punt waar je moet stoppen .
ontsteking zet je er dan op . op het smalle rand van je verdeler huis staat een kerfje hier zet je de rotorrecht over met de messing strip .(hier begint dan cylinder 1 en leg je alles tegen de klok 1 3 4 2 )
kan niet missen .
zo te horen heb je toch een foutje gemaakt ,dus terug naar de basis en dat eerst 100% goed doen ,maar ik denk toch aan een inlaatklep die krom gedrukt hebt of al was , compressie test kan dit zowieso uitwijzen . of je trekt rustig 1 vor 1 de bougie kabels , veranderd de kotorloop ernstig ,was het niet die cylinder , verandert de motorloop een beetje tot niets ,bingo .