Linksachter heb je een stuk metaal dat omlaag steekt, precies waar de hoek van de tank langs moet om de beweging naar boven/voren te maken om goed achter het richeltje (aan de voorkant) te komen. Ik zou de hoek van de tank af kunnen flexen, maar ik zet er gewoon een typ86-tank onder, heb nog een nieuwe liggen...
Het formaat van de dieselradiateur verbaasde mij niet, wel om te zien dat de slangaansluiting in problemen kwam met metaal. Mijn conclusie was dat de in-/uitgangen bij de 2(F) schijnbaar aan de andere kant zitten tov de 1, maar nu ik je toch aan de lijn heb
: is dat zo?
Over de temperatuurontwikkeling maak ik me (vooralsnog) geen zorgen.
Oh ja, andere ontdekking die ik deed: de luchtfilterbak is te hoog, volgens mij. Als je die op het binnenspatbord plaatst krijg je naar mijn idee de motorkap niet meer dicht?
Dat dacht ik maar te gaan oplossen met een open luchtfilter...
Heeft het trouwens zin om een intercooler te plaatsen bij een niet-geblazen diesel?