Jjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh: daar issieweerrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!
Nieuwe ronde nieuwe kansennnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!
Sjon en Serge: allebei super hartelijk dank voor alle hulp.
Deze avond kreeg ik toen ik aan de lijn was een voice mailtje van Serge met de goede berichten.
Vervolgens ff teruggebeld en "live" de goede berichten gehoord.
Sjon snel ff een smsje gestuurd met bedankje want ik had een afspraak en moest er met 'n noodgang vandoor.
Nu net terug en DIRECT dit topicje in gedoken omdat ik al wel had verwacht dat er eea gepost zou zijn.
Van Serge het vermoeden aangehoord dat de oorspronkelijke krukas mogelijk een haartje krom geweest kon zijn.
Net van Sjon in z'n posting begrepen dat de oude krukas voor de 2.000 km die erop getikt was toch wel wat aangedaan was.
Wat dan meteen bij mij tebinnen schiet is: waarom heeft Eros Ramazotti daar dan niets van gemerkt?
Een andere die mij direct tebinnen schiet is: waarom een bloody SPLINTERNIEUWE oliepomp van de VAG een lagere oliedruk kan leveren dan een versleten exemplaar of dan een exemplaar met wat "ervaring" die "geholpen" is?
Ik houd het er maar op dat het allemaal marginaal is geweest en dat alle marginale slijtages opgeteld resulteerden in de lage oliedruk.
Nu ben ik er eentje van "eerst zien, dan geloven" dus ik moet het wel zelf nog allemaal ff ervaren maar de informaties zover stemmen positief.
Het zou toch niet WAAR zijn dat die ABU nu eindelijk een keertje normaal gaat doen?
Zou ook wel eens een keertje mogen ook als je ziet wat er aan energie en nieuw spul in is gegaan.
Anyhow: nu een afspraak met Sjon maken om zo snel mogelijk de Polo af te halen bij hem.
Dan lekker een kilometertje of 1.000 inrijden en er dan weer een keertje mee naar Tovami te gaan.
Will keep you all posted!
Groet en nogmaals hartelijk dank aan Sjon en Serge (S&S), Jan.