Algemeen forum > Algemeen

uitlaat

<< < (2/4) > >>

christophe:
waar vind ik dit op de be site

Dennis:
Te hard aandraaien is ook niet goed, kan de boel juist een beetje open gaan staan, en dicht ie alleen met de klem...

Delen insmeren met uitlaatkit, in elkaar schuiven en klem op gevoel aandraaien, 2 klemmen achter elkaar wil ook wel eens helpen..  -cool-

christophe:
degene dat er op stonden waren van die zeer breede met 1 bout langs de zijkant
zijn da de goeie klemmen want nu heb ik er smalle gemonteerd met langs elke kant een bout

Douwe:

--- Citaat van: christophe op za, 11 jan 2003, 22:24:00 ---degene dat er op stonden waren van die zeer breede met 1 bout langs de zijkant
zijn da de goeie klemmen want nu heb ik er smalle gemonteerd met langs elke kant een bout
--- Einde van citaat ---

Yep,die moet je gebruiken,juist omdat ze breed zijn dichten ze beter af en hoef je geen twee te gebruiken...

Arno:
Ik heb gister de tweede kamer verkiezingen zitten te bekijken en kwam op een leuk ideetje
We kunnen een politieke partij op gaan richten met de naam
POLO86C.
Deze partij zal zich sterk gaan richten op de bezitters en liefhebbers van de polo en polo86c  en eventueel op andere weggebruikers
Een leuke agendapunt, wegenbelasting moet afgeschaft worden
Of euh benzine moet goedkoper worden

Maar wie weet er een aantal goeie of orginele punten wat je misschien hier zou willen plaatsen.
En wie weet kunnen we voor de komede verkiezingen misschien in de tweede kamer terecht komen
 :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie