waar zie je nu water?
is me niet echt duidelijk.
even voor de duidelijkheid
rubber optillen van de vooruit zegt niets.
vocht kan van bovenuit via de richels van het rubber zo naar onder lopen. blijft de rand onder netjes droog.
zoekt zich vanzelf een weg.
als je echt wil controleren of er geen rotte plekken onder het rubbervan de ruit zit:
ruit er uit!
kost je 15 minuten tot 20 minuten met een rits wasknijpers, geduld en een beetje vertrouwen dat hij heus niet 1-2-3 breekt.
Terug gaat nog sneller met een wat vislijn.
Hij lekt echt rechts voor helemaal in de hoek, tenminste daar in de hoek op de vloer word hij nat. En ik zie daar ook een spoortje van boven, maar die houd opeens halverwege midden op een stuk plaat op. Dus het einde van het spoortje is niet het lek, want dan zou ik daar wel een gat moeten hebben.
En ik ben niet bang dat het raam breekt, maar ik denk dat het raam er nooit weer goed in gaat komen bij mij.
Maar volgens mij krijg ik nooit die ruit er weer in zonder het dashboard er uit te halen, want hij schuift daar behoorlijk strak bij langs toch? en ik denk dan dat het daar niet meer goed op de plek komt. Iemand anders nog een how to hoe je dat zou moeten doen ofzo?
Klinkt als een lek / hard geworden voorruit rubber.
Alles goed ontvetten en met de siliconenkit rond. ( tussen rubber en carrosserie )
Succes
En als je rubber hard is dan moet je dat toch kunnen voelen? ik kan mijn rubber overal nog soepel bewegen, dus dan lijkt een uitgehard rubber me wat raar? Ik heb wel auto's gezien waarbij je het rubber af kon breken, dat is hoe in mijn ogen uitgeharde rubbers er uit zien.(zo denk ik er over tenminste)