De pinnetjes kreeg ik er toch niet uit. Ik heb op de reserve-kabelboom geprobeerd, maar heb er toch een speciaal tangetje/sleuteltje/werktuigje voor nodig, zonder schade aan te brengen. Dus das niet gelukt. Heb de overbrugging weggehaald, de open draad voorlopig ingetaped en het zekeringenkastje dan maar (voorlopig) zo terug geplaatst.
Alles werkt naar behoren, behalve de claxon. Wie weet ligt het hier wel aan ? ? ! Wel vervelend dat dat niet meer werkt. Vind het ook niet meteen terug waaraan het ligt. Stuur er toch nog maar eens afhalen en terug monteren?
De brandblusser heb ik vastgeschroefd in het bakje onder het dashboard (passagierskant). Of het daar blijft, weet ik nog niet zo goed. Ik heb dus maar voorlopig het minder goede exemplaar gebruikt.
De accu kan ik vastmaken, als ik een goede moer vind. Ik heb het bevestigingsplaatje teruggevonden en een voldoende grote bout. Nu dus enkel nog het moertje.
Bij het naar binnen rijden ... weer lekkage, zij het niet zo veel. Blijkbaar ligt het toch aan dat uitlaat-deel. Vermoedelijk niet goed gedicht, want ik voel er een luchtstroom uitkomen. Zou het enkel het vocht zijn wat zich in de uitlaat heeft opgestapeld? Of toch ook nog andere vloeistof erin gevloeid?
De radiator lijkt niet meer lek en de fan springt aan, wanneer de temperatuur voldoende hoog is. Ik voel geen vocht boven dat geribbeld uitlaatdeel, dus komt het vocht toch UIT de uitlaat.
Slechte montage? Zelf oplossen of terug naar garage-man die het tegoei moet doen?
Ik wil graag volgende week, als de keuring open is op 10 mei, de auto laten keuren. Wat dient er nog in orde: de claxon en dat 'lekkage'. De rest lijkt me voldoende om een groene kaart te bekomen.