Hallo,
Ik ben Bas, maar meestal online onder de schuilnaam 'TheBarFly', momenteel 18 jaar en heb mijn polo 86c nu grofweg 3 of 4 maand (sinds twee weken voor mijn 18e verjaardag... oeps).
M'n polo is dus mijn eerste echte auto en ik heb er wilde plannen mee, zoals iedere 18 jarige dat heeft en waar nooit wat van terecht komt zeg maar.
Gekocht voor 400, moesten wel nieuwe banden op en samen met wat ander klein werk en een beurtje was ik er 650 voor kwijt aan het begin.
Het is een polo 2 86c coupe uit 1985.
Ben aan de Polo gekomen door een combi van factoren, allereerst moest het een oud gebakje zijn ivm verzekering en tot hoeverre ik zelf er aan kan sleutelen, Verder waren prijs etc ook overwogen. hierdoor ben ik op de 86c uitgekomen en hoelanger ik er in rij hoe meer ik er van begin te houden!!
Ik ben van plan al het werk (zover realistisch) zelf te doen, sleutelen is namelijk een hobby van me en de polo lijkt een grandioos leerobject hiervoor...
Verder zit ik op HBO werktuigbouwkunde waardoor ik ook hoop mijn projecten op hoger niveau te krijgen.
Dit was het denk ik wel, bij vragen laat je zeker horen!
MVG TheBarFly