Algemeen forum > F.A.Q. & How-to

Voorscherm Derby losmaken.../Monteren....

(1/2) > >>

Jaap van der Vegte:
Ik ben nu bezig om mijn voorschermen van de Derby af te halen, maar dit wil niet echt lukken. Heb, zoals in de vraagbaak beschreven stond, de 9 bevestigings schroeven los gemaakt en aan de voorkant zit het scherm dan ook los.

Maar aan de kant bij de deurscharnieren blijft het scherm muur vast zitten. Ik zie regelmatig foto's van auto's waar de voorschermen af liggen.

Heb even een fotootje gemaakt om het allemaal een beetje duidelijk te krijgen en ook maar meteen even te weten te komen waar het scherm precies los moet komen.

Moet hij los komen in:

-Het rood omcirkelde gedeelte? Dit is gepuntlast, dus dan zou ik de laspunten allemaal uit moeten boren.

-Het blauw omcirkelde gedeelte? Hier zit allemaal kit tussen.


Wie kan mij vertellen hoe ik dit het beste aan kan pakken.

Alvast bedankt!!

Jaap

Michiel:
Blauw omcirkelde gedeelte. Heb je de 2 bouten daar wel losgedraaid? Het scherm kan muurvast zitten door de kit. Een beetje verwarmen en een beetje wrikken wil wel eens helpen.

Success! -thumbsup-

Jaap van der Vegte:

--- Citaat van: Michiel op wo, 16 apr 2008, 14:20:29 ---Blauw omcirkelde gedeelte. Heb je de 2 bouten daar wel losgedraaid? Het scherm kan muurvast zitten door de kit. Een beetje verwarmen en een beetje wrikken wil wel eens helpen.

Success! -thumbsup-

--- Einde van citaat ---

Zal even proberen!!

Bedankt voor de info

Folkert:
Heb je t schroefje in de deurpost losgeschroefd??? Dus deur open en schroefje los  :)

Jaap van der Vegte:
Het is gelukt. Hij zat echt behoorlijk vast...maar met de verfbrander en wat wrikken is ie dan toch eindelijk los gekomen!!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie