nouja, de bak heeft voorheen al het nodige misbruik gehad met een eaton motortje meen ik, en daarbij, alles schakelt extreem soepel en geen rare bijgeluiden,dus word een simpele bakrevisie dus, alleen vervangen wat nodig is
ik moet die andere bak die ik nog heb liggen nog even bekijken op de huidige staat, toch handig, een reservebak.
bak moest er toch af van de winter, vliegwiel heeft heatspots en de koppeling is ook niet echt heel fris meer(wat wil je, er word geadviseerd bij 160pk te upgraden qua koppeling
)
de trilling die ik had was afhankelijk van elkaar, soms op een lang recht stuk stuiterde ik de auto uit, en de andere x weer niet. en alleen maar boven de 100.
en tijdens het trillen ook het typische "centrifrugaal" gevoel in het stuur met sturen,als ik een aandrijfas vastpak kan ik de flens aan beide kanten bewegen.
achja, word bak nalopen die ik heb liggen en er onder knopen wss en dan nog ff hobbelen als ik het red qua tijd, anders gaat die gewoon de stalling in. mijn zwarte olieboot heeft inmiddels apk dus mobiel ben ik wel.