Auteur Topic: Project [ FP-83-GY ] Polo 1F - Type S - 1980  (gelezen 32023 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #120 Gepost op: za, 19 mrt 2005, 23:55:16 »
ook met 8000rpm ?open carbs ,geen filters alleen kelken ?
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #121 Gepost op: za, 19 mrt 2005, 23:58:09 »
ben benieuwd goe zo'n 900cc loopt ,zal moeten kunnen krijsen als een mager speen varken in hongersnood
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline TomKraft

  • Non-Register lid
  • Berichten: 252
  • Geslacht: Man
  • Tom Cartenstadt
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #122 Gepost op: zo, 20 mrt 2005, 00:10:39 »
ook met 8000rpm ?open carbs ,geen filters alleen kelken ?

toch 7500 ... maar met filterbak  -moon-  maar horen doe je het zeker wel ...

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #123 Gepost op: zo, 20 mrt 2005, 07:30:53 »
nou... .die 895cc'tje van mij zul je waarschijnlijk gewoon NIET horen...


..... tenzij ie net een 'back-fire' klap geeft wegens te arm mengsel :-)




Misschien onderweg ff wat plak-letters scoren:

Old Volkswagens Never Die.. They Just Get Slower!



Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Folkert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.542
  • Geslacht: Man
  • Folkert de Jong
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #124 Gepost op: ma, 21 mrt 2005, 19:43:53 »
op de foto ziet het er allemaal best makkelijk uit...

Dus wat je nodig hebt is... Motorfietscarburateurs H, en inlaatspruitstuk... en dan plug and play??? (met afstellen enzo natuurlijk, en gaskabel en chokekabel, benzineleidingen aanpassen, benzinepomp) of er komt er nog veel meer bij kijken?

Voor welke prijs ben je dan ongeveer klaar???

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #125 Gepost op: ma, 21 mrt 2005, 20:06:12 »
een 200 voor inlaat en een 100 tot 150 voor carburateurs .en 7 euro voor gas kabel setje .makkelijker kan niet
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #126 Gepost op: ma, 21 mrt 2005, 20:06:55 »
ook met 8000rpm ?open carbs ,geen filters alleen kelken ?

toch 7500 ... maar met filterbak  -moon-  maar horen doe je het zeker wel ...

en gehoort toen ik wegreed -naughty-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline TomKraft

  • Non-Register lid
  • Berichten: 252
  • Geslacht: Man
  • Tom Cartenstadt
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #127 Gepost op: ma, 21 mrt 2005, 22:45:40 »
Best wel  -wanker-

Offline Folkert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.542
  • Geslacht: Man
  • Folkert de Jong
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #128 Gepost op: ma, 21 mrt 2005, 23:15:39 »
is dus eigenlijk veel slimmer om te doen dan de motor op webers te zetten, 1=goedkoper en 2 je hebt geen carburateurgat??

En met kop bewerken en grotere kleppen en andere uitlaat moet er nog meer pk uit te halen zijn ook ofnietdan??

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #129 Gepost op: ma, 21 mrt 2005, 23:30:12 »
klopt ,maar grotere kleppen is niet perse noodzakelijk
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #130 Gepost op: di, 22 mrt 2005, 10:03:01 »
Citaat
en gehoort toen ik wegreed


ZO volgens mij gingen er een stuk of 200 koppies richting de blauwe polo!!!

Klonk zeeeeeeer goed serge!!!! -wanker-
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #131 Gepost op: di, 22 mrt 2005, 20:43:46 »
ik had het eigenlijk wel willen filmen,maar ja te laat. -boehoe-
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #132 Gepost op: ma, 18 apr 2005, 21:39:26 »
en mark hoe staat je co en hoe loopt ie met de leen nokker  -naughty-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #133 Gepost op: ma, 18 apr 2005, 22:11:22 »
..




Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #134 Gepost op: ma, 18 apr 2005, 22:19:39 »
Gisteren ff 280° "leen nokker" van Serge gemonteerd.

Eerste rit was eigenlijk een beetje teleurstellend, tot 3000tpm  minder koppel en voor de rest geen winst.

Zal morgen nog ff de kleppen opnieuw stellen ( nu wel warm ).
Tevens enkele downpipe/uitlaatsysteem vervangen door dat van een 1.3 & co.