Vanavond weer es aan de klus geweest:
bougies/rotor/verdelerkap/olie/oliefilter/luchtfilter.
Brandstoffilter ben ik nog niet aan toegekomen.
Tempsensors vervangen: tempmetertje krijgt z'n info weer.
Of blauwe tempsensor heeft geholpen weet ik bij de eerstevolgende koude start.
Tijdens koelvloeistof op peil krijgen & warm draaien
erachter gekomen dat thermostaathuis niet fris is:
knijpen in koelslang en ik hoor lucht langs gebeund boutje van thermostaatdeksel gaan.
Van de week maar es met verlanglijstje langs de dealer.
Gelijk maar nieuwe dis.riem & waterpomp, aangezien onderhoud sinds
2001 & 170dkm onbekend is. (daar stoppen de stempels in 't serviceboekje)
V-snaar is ook niet al te fris, zag ik al.
En vermoedelijk lekt de nokkenaskeerring ietsje: ook maar gelijk doen.
Zo: iedereen die denkt dat ik dit blok er spoedig uithaal, heb 't mooi mis
Dagelijks gebakje blijft standaard en hopelijk betrouwbaar.
(hobby-hok is leuk, maar betrouwbaarheid holt dan achteruit........blabla.....t-shirt
)