Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: 86c2003 op do, 23 dec 2004, 23:00:43
-
vandaag even een beurtje op m'n Polo uitgevoerd en ook de brandstoffilter vervangen bij de brandstofpomp.
Heeft het enig nut om een andere brandstofpomp te plaatsen? Bijvoorbeeld van een 3f motor of G40 motor?
-
Zijn alle 3 hetzelfde -thumbsup-
-
klopt het dat er wel eens een opel GSI pomp gebruikt wordt voor getunede Polo's?
-
Nog nooit van gehoord..
Zelfs bij G40īs met 160/180+ pk wordt gewoon de originele pomp gebruikt.
-
......ergens in de verte klinkt er een belletje bij mij........
Heeft een GSI toevallig een regelbare benzinepomp ofzo?
-
klopt polo pomp levert max 3 bar ,na een pk of 170 zul je toch echt wat aan je druk moeten doen ,daarvoor gebruiken ze of een kadet gsi pomp (regelbaar tot 4 bar of een mk1 golf gti pomp 5bar
-
nou...ik zit niet aan de 170 pk ;) dus dan gaat het bij mij nog goed
-
Enige GSI wat ik ken qua polo-tuning zijn de injectoren.
misschien dat dat de bel deed rinkelen
(ga ik verder op zoek naar die klok bij de klepel)
Brandstofpomp van Golf GTI is toch ook ok? en druk-afregelen gebeurt toch standaard mbv een drukpotje op de injectierail?