Het Polo86c Register

Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: 86c2003 op do, 23 dec 2004, 23:00:43

Titel: Brandstofpomp
Bericht door: 86c2003 op do, 23 dec 2004, 23:00:43
vandaag even een beurtje op m'n Polo uitgevoerd en ook de brandstoffilter vervangen bij de brandstofpomp.

Heeft het enig nut om een andere brandstofpomp te plaatsen? Bijvoorbeeld van een 3f motor of G40 motor?
Titel: Brandstofpomp
Bericht door: Dennis op vr, 24 dec 2004, 12:34:47
Zijn alle 3 hetzelfde  -thumbsup-
Titel: Brandstofpomp
Bericht door: 86c2003 op zo, 26 dec 2004, 23:32:11
klopt het dat er wel eens een opel GSI pomp gebruikt wordt voor getunede Polo's?
Titel: Brandstofpomp
Bericht door: Dennis op zo, 26 dec 2004, 23:46:51
Nog nooit van gehoord..
Zelfs bij G40īs met 160/180+ pk wordt gewoon de originele pomp gebruikt.
Titel: Brandstofpomp
Bericht door: DJsjonk op ma, 27 dec 2004, 00:54:40
......ergens in de verte klinkt er een belletje bij mij........
Heeft een GSI toevallig een regelbare benzinepomp ofzo?
Titel: Brandstofpomp
Bericht door: Serge op ma, 27 dec 2004, 07:18:10
klopt polo pomp levert max 3 bar ,na een pk of 170 zul je toch echt wat aan je druk moeten doen ,daarvoor gebruiken ze of een kadet gsi pomp (regelbaar tot 4 bar of een mk1 golf gti pomp 5bar
Titel: Brandstofpomp
Bericht door: 86c2003 op ma, 27 dec 2004, 17:14:14
nou...ik zit niet aan de 170 pk ;) dus dan gaat het bij mij nog goed
Titel: Brandstofpomp
Bericht door: Jaap op ma, 27 dec 2004, 22:20:19
Enige GSI wat ik ken qua polo-tuning zijn de injectoren.

misschien dat dat de bel deed rinkelen

(ga ik verder op zoek naar die klok bij de klepel)

Brandstofpomp van Golf GTI is toch ook ok? en druk-afregelen gebeurt toch standaard mbv een drukpotje op de injectierail?