Vetjes! (en met dakje?)
Nette bak, en direct eigenlijk helemaal klaar: de 75 3F pk'tjes moet je gewoon koesteren: Is snel zat, en nog eens heul betrouwbaar.
met toerenteller, met sportstuur, met 'leuke' kooi/hekwerk, dikke velgen (ATS? HTN?), lekker laag, lekker blok, mooie uitlaat
Nope, helaas geen dakje, dat is het enige dat hij niet heeft.
Is zoals Sjon al zegt een schaduw of zoiets.
Betrouwbaarheid was ook wat de Duitser als reden voor de ombouw aangaf. Mocht ook zijn eigen 'troetelkindje' kopen, omdat bij deze de motorombouw niet op kenteken staat, maar bij die andere wel. Maar dat was met Webers, volledige kooi, geen interieur meer, etc. Dus zeg maar circuit-spec. (de rode op de foto) vond ik net iets té, ook qua prijs.
Heb ook thuis in de mail ook nog een foto van het blokje dat daarin ligt, zal ik vanavond even opzoeken. Is ook erg
Maar goed, voorlopig blijft de injectie ook wel even zitten. Eerst wat andere dingen klaar maken. Mocht deze 75pk gaan vervelen, dan misschien ooit wel een overstap naar carbs, maar eerst nog ff niet.
En toerentellercockpitje was ook redelijk zeldzaam zei de verkoper.. magoed, dat weet ik verder ook niet.
Mooi ding Zijn dat 14" Atiwe's?
Zitten 13" / 7J Atiwe velgen onder, ET20 met 175/50/13 Conti SportContact.
Ow ja, kreeg zaterdag na het ophalen ook deze foto nog op de mail:
TechnoClassica in Essen, 2006.
De gele op de foto hierboven heeft er toen ook gestaan.