Zo dit weekend een 1.4 uit een 97-er polo gescoord.
En een beginnnetje gemaakt met kaal plukken en overzetten.
Ik ga de 1.4 blok + kop gebruiken, met het nz-inlaatspruitstuk en uitlaatspruitstuk en computer.
De 1.4 waterpomp + pijp en thermostaathuis laat ik zitten en ik heb er de nz sensoren ingeplaatst.
Waar ik nu over twijfel: Neem ik de 1.3 of 1.4 injectoren. Ze zijn uitwisselbaar. ik neem wel de 1.3 rail voor de injectoren.
Verder loopt er een onderdruk(?) slang van de luchtinlaat op de inlaatklep naar de onderkant van het inlaatspruitstuk met een aftap naar het koolstoffilter (Dat ding in het spatbord).
In die slang zit een soort verwarmingselementje dat op de waterpijp geschroefd zit. Dit kan niet op de nieuwe waterpijp.
Zal dit iets uitmaken of loopt het wel los ?
En heeft er iemand nog een 5 bak in de schuur liggen ?
Of een 6 bak mag natuurlijk ook :-)))))))