Auteur Topic: Project [ FP-83-GY ] Polo 1F - Type S - 1980  (gelezen 32004 keer)

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #90 Gepost op: vr, 04 feb 2005, 22:49:35 »
Spruitstuk aanpassen moet ik sowieso elders doen...

Dat kan niet eerder dan volgende week...




Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #91 Gepost op: vr, 04 feb 2005, 22:50:23 »
is alleen jammer dat ik het filmpje op wendy der pc heb gekeken ,moet nog wat audio op die van mij zetten ,maar ze klinken lekker  -thumbsup-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #92 Gepost op: vr, 04 feb 2005, 22:51:26 »
-love-

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #93 Gepost op: wo, 09 feb 2005, 18:20:21 »
ze klinken nu ook lekke op mijn pc ,maar wanneer ,real live entertainment
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #94 Gepost op: wo, 09 feb 2005, 19:24:58 »
Geduld, geduld.... -hug-

Heb inmiddels choke gefixed en heb al geschikte buisjes voor 't vacuum-verhaal gescored.  -thumbsup-

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #95 Gepost op: wo, 23 feb 2005, 22:42:20 »
Update:

Spruitstuk was niet helemaal naar m'n zin.
De gaten zaten niet mooi zuiver voor de inlaatpoorten, buizen te dikwandig daardoor binnendiameter eigenlijk te klein en doordat ie eigenlijk voor het 400 carb setje bedoeld was zat er teveel spanning in de slangen met als gevolg dat de carbs zich los gingen werken en valse lucht trokken.

Dus ben ik maar "ff" overnieuw begonnen......










Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #96 Gepost op: wo, 23 feb 2005, 22:48:05 »
Wordt vervolgd...  -klus-

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #97 Gepost op: wo, 23 feb 2005, 23:42:18 »
Netjes!

Moet mij daar binnenkort ook maar eens over buigen, een inlaat voor de motor-injectie.

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #98 Gepost op: do, 10 mrt 2005, 20:43:04 »

Offline vw-edje

  • L86C-0078
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.014
  • Geslacht: Man
  • Edwin Jagersma
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #99 Gepost op: do, 10 mrt 2005, 22:03:10 »
sjesis dat is wel ruig, heb je daar alleen die carbjes aan veranderd? het lijkt wel of ik een kortere overbrenging heb ofzo...

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #100 Gepost op: do, 10 mrt 2005, 22:35:30 »
HA blokkie ( 895cc ) met een HH (1300cc) nokker + Carbs van een CBR600F2

Eerst zat de standaard GG bak er nog achter, maar is vorig jaar verruild voor een 5F bak. ( beiden 4-bak )

In het filmpje schakel ik trouwens van 2 naar 3

Ennuh ....welkom.

Maar wat is dan jouw "ride" ?




Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #101 Gepost op: do, 10 mrt 2005, 22:43:39 »
Derby met HA blokkie lees ik net in ander topic, leuk.
Btw: mijn blokkie komt oorspronkelijk uit een 79er Derby   -thumbsup-




Offline vw-edje

  • L86C-0078
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.014
  • Geslacht: Man
  • Edwin Jagersma
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #102 Gepost op: vr, 11 mrt 2005, 12:40:40 »
ik denk dat ik een HA blok heb maar ik kan die motorcode niet vinden arrrrggg.  maar als jij schakelt dan duikt ie iets van 1850 toeren terug, ik heb (nog) geen toerenteller erin maar bij mij klinkt het heel anders. maar goed maakt ook niet uit, je hebt wel het nodige aangepast... nice job. -thumbsup-

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #103 Gepost op: vr, 11 mrt 2005, 12:45:38 »
-prut-

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
Project [FP-83-GY] Polo 1F - Type S - 1980
« Reactie #104 Gepost op: vr, 11 mrt 2005, 12:52:24 »