Heb het met wasbenzine schoon gemaakt.
Ga het daarna nog na met siliconen ontvetter, wat ik dus ook op de sluitende plaatdelen spuit, in laat weken en dan met hoge druk de laatste wax ertussenuit blaas.
Vandaag weer wat onderdelen gehaald, zoals :
Een nieuwe radiatorkap
Achterste remcilinders
laatste achteras rubber.
Rubbers voor in de lenkers.
Tankje.
Sensoren en een hoop boutjes en moertjes.
Veerschoteltjes...
Wel weer een duur grapje, dit koste al 264 euro.
De vorige delen was ook al 200.
En wat hierboven staat aan blikwerk, vw classicparts spullen en uitlepelen pfffffff.
Dadelijk spuiten en lassen, motor en bak revisie, nieuwe hemel en interieur reparatie.
Verchromen van de wielen
Kun je toch een behoorlijk mooie golf 4 of bora van kopen....
Maar ach, die heeft iedereen
En wie goed werk levert, heeft ook wat te besteden.
En anders maar met de collectebus rond op t forum