Algemeen forum > Techniek

GK/GL kop op 1400 ABD

<< < (2/2)

:
Wacht ff hoor, nu ben ik het ff kwijt denk ik...
Wat voor kop heb ik dan op mijn MH-blok? Voor de volledigheid: ik heb een Coupe 1300 met 4-bak (nog steeds..). Het is wel een hydrostoter..

(Ik zou het opzoeken in het forum, maar alles is weg...)

Marcel86c:

--- Citaat van: Tom [NL] op vr, 27 dec 2002, 17:20:00 ---Wacht ff hoor, nu ben ik het ff kwijt denk ik...
Wat voor kop heb ik dan op mijn MH-blok? Voor de volledigheid: ik heb een Coupe 1300 met 4-bak (nog steeds..). Het is wel een hydrostoter..

(Ik zou het opzoeken in het forum, maar alles is weg...)
--- Einde van citaat ---

Op de MH zit een vlakke kop met een inlaatklep van 36 mm en een uitlaatklep van 29 mm.

Dennis:

--- Citaat van: Jorp op ma, 23 dec 2002, 19:39:00 ---Dan ga ik volgende week zaterdag ff naar de sloop om een GL kopje te halen. Oja nu nog een vraag, op sommige onderblokken staat de motorcode niet boven de dynamo. Nou kan ik achterin de koffer ruimte kijken. Maar kan ik ergens op het motorblok snel zien wat voor motor het is? En hoe weet ik of een Gl blok goed is? Of ie nooit een gebroken distributie riem heeft gehad? Moet ik dan elke kop er af schroeven om te kijken of er gaten in de zuigers zitten? Hoe kan ik dat het beste checken?
--- Einde van citaat ---

De motorcode staat altijd op het motorblok (onderblok), bij de dynamo, ik heb nog niet een gezien waarbij dat niet zo was.

Tenzij er een nieuw blok in zit natuurlijk, zonder motornummer.... :;

Gert:
Motornummer ok

Maar Code zie ik toch niet zo vaak hoor ....

Markopolo:

--- Citaat van: Dennis op ma, 06 jan 2003, 21:05:00 ---De motorcode staat altijd op het motorblok (onderblok), bij de dynamo, ik heb nog niet een gezien waarbij dat niet zo was.

Tenzij er een nieuw blok in zit natuurlijk, zonder motornummer.... :;
--- Einde van citaat ---

Of een onder-blok van voor april 1980, dan staat ie namelijk op het kopvlak onder de stroomverdeler.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie