Algemeen forum > Algemeen

achterlichten 2F

(1/3) > >>

TomKraft:
Weet er iemand als de achterlichten van een 2F coupé passen in een steilheck??

bij ne polo 2 weet ik da't nie past, polo 2F echter weet ik niet  :(

greetz

JurG40:
Het past nog minder als in de twee.

Bij een twee passen lampen nog enigzins als het moet, bij de 2f kun je dit vergeten.

TomKraft:
damned, dan heb ik pech, wist van die Style lichten van coupé liggen, met donkere pinkers, vind 't vreemd dat de steilheck dat niet heeft  ??

patrick86c:
die lichten werden later alleen geleverd bij de g40 genesis.
die dus alleen in coupe is uitgevoerd.
de laatste polo coupe's zijn hier ook mee uit gevoerd vw zal er wel teveel in de schap van hebben gehad.

Jaap:
Ehmz,. Ge-smoke-te achterlichten zijn / waren echt niet alleen voorbehouden aan de G40.. De duurdere modellen (GT) kregen ze ook mee. En wat te denken van de talloze speciale modellen?
Ok, het is waar dat de latere typen (in nederland) ze vaker mee kregen, maar dat waren vooral 'uitlopers' en dus 'rijker' uitgerust.

BTW:
2f Steilheck: nooit ge-smoke-te achterlichten, en nooooit witte knippers voor)..
2f Coupe: smoked en non-smoked achterlichten, en oranje of witte knippers voor..

Maar goed: de achterlichten zijn tot 1981 altijd uitwisselbaar geweest. Daarna eigenlijk niet meer: Coupe, Steilheck en Classic zijn anders..

Oeps: De Classic 2 en Classic 2f zijn t zelfde gebleven (en nee, die van een Jetta 1 passen niet)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie