Brandstof druk regelaar zit er nu ook tussen @ 3bar. - hier merk ik weinig tot geen verschil van.
kristalletje komt binnekort binnen en dan die er tussen solderen, en ik hoop van het weekend de 3F inlaat te kunnen monteren.
ik denk dat ik er dan qua vermogen winst ver ben met mijn 1300tje, ik weet niet of Carbs echt de moeite zijn of dat een 3F injectie systeem nog voordelen bied, anders zou ik dit nog overwegen.
en ik hoor wel eens verhalen dat een grotere LMM van een golf 1.8 of passat 2.0 ook kan helpen, maar daar moet ik wat onderzoek voor doen voor ik dat probeer.
Tevens zijn de koplampjes ook geinstalleerd, staat m goed. lichtbeeld van H4 t.o.v. Duplo merk ik niet zo goed, maar de beschikbaarheid van H4 is wel wat beter
. Duplo lampjes liggen niet op iedere hoek van de straat...
verder gewoon lekker gereden. lekker trappen en door bochtjes heen knallen. sinds de wellemsblokken, draagarm en achteras "rubbers" plakt het beestje als een omgevallen pot lijm aan de weg, de falken ziex banden hebben hier ook een grote rol in. bochten knallen blijft toch het leukst met zon brikkie!