Algemeen forum > Wagenpark [ verleden tot heden ]

Geart's wagenpark [verleden tot heden]

(1/2) > >>

Hofstay:
Het begon dus allemaal toen de bekende ''Der Polo'' op het puchforum tekoop werd aangeboden. Helaas was ik net te laat en was de polo al verkocht.

Maandje later heb ik een Volvo 145 Express aangeschaft als 1e auto  -sturen-
Degelijke zweedse tank met een gasbalg achterin, heerlijk autorijden  -thumbsup-


Ook genoeg lol mee gehad  :D
http://www.youtube.com/watch?v=6U-0cMx6iuk
Erg jammer dat het vermogen ontbrak om uit te breken op droog asfalt.

Paar weken erna kwam de puchforum forum slet weer te koop, dit keer kapot, en goedkoop  -naughty-
Meteen met een kameraad in de trein gesprongen om de auto op te halen.

De toenmalige eigenaar beweerde dat we Friesland nooit zouden halen zoals de auto nu was.
Ergens heeft hij toch nog gelijk gekregen, 15km van huis, bij Heerenveen (Há, toch net wel friesland gehaald) was het einde homokineet en moest de Volvo er voor geknoopt worden  -uitlachen-


Daarna nog een blauwe polo G40 (geswapt, was 1.0 op kenteken) gehad. Paar weken in gereden en daarna gesloopt.


Toen nog een tijdje een Opel Corsa uit 1986 gereden (niet trots op) Alleen maar ellende mee gehad. Uiteindelijk weer verkocht.


Nu dus de Derby als daily en de Steilheck als project (ligt even stil)



Samenvatting;

> Volvo 145 Express '1972                                                      Sold & scrapped
> Volkswagen Polo 2F Steilheck (nu nog) 1.3  -naughty-                    Project
> Volkswagen Polo 2F Coupé 1.0 met G40 ombouw -             Scrapped
> Opel Corsa A '1986 -                                                            Sold
> Volkswagen Derby LS '1977 op LPG -                                   Huidige daily

Gekke Gerrit:
I like your choices...  -thumbsup-

Sancho:
Goeie keuze die laatste  :D

Raymon:
 -thumbsup- voor de 145  :)

Hofstay:
Thanks mannen  -thumbsup-

Enja die 145, ooit komt er weer een, maar dan in betere staat  -thumbsup-

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie