Het Polo86c Register

Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: christophe op di, 15 apr 2003, 23:52:48

Titel: een vraagje
Bericht door: christophe op di, 15 apr 2003, 23:52:48
hoe komt het dat als ik het co percentage bij een GL motor juist zet (1.5 procent) de motor slecht loopt en als ik het co percentage hoger zet de motor goed loopt
Titel: een vraagje
Bericht door: Dennis op wo, 16 apr 2003, 10:18:22
Ik zal eens een gooi doen:

- misschien staat de onsteking niet goed? Of contactpuntafstand onjuist? Bougies etc in orde?

- misschien last van valse lucht? Meer lucht is armer mengsel, dit moet je dan weer compenseren met een hogere CO instelling.
Titel: een vraagje
Bericht door: christophe op wo, 16 apr 2003, 15:26:31
yep,het is valse lucht.

de pakking tussen de carb en het spuitstuk is lek,wan als ik aan één van de hoeken een beetje wd40 spuit begint de motor zeer slecht te draaien.

is dit duur zo een pakking en is dit moeilijk om te vervangen??
Titel: een vraagje
Bericht door: christophe op wo, 16 apr 2003, 17:21:52
en kan ik dit van de sloop van een polo halen?
Titel: een vraagje
Bericht door: Dennis op wo, 16 apr 2003, 18:14:04
Als je op de sloop een goede kunt vinden, kun je die gebruiken natuurlijk..

Bij VW moet je rekenen op 60 Euro :(
Titel: een vraagje
Bericht door: christophe op wo, 16 apr 2003, 22:12:26
ik ga morgen naa de sloop maar hoe haal ik de carb los van het spuitstuk?
Titel: een vraagje
Bericht door: Ken op do, 17 apr 2003, 01:07:03
Aan de onderkant van het spruitstuk zitten 4 bouten.
Met een kleine doppenset krijg je het wel goed los, met sleutels is het een beetje moeilijker.
Titel: een vraagje
Bericht door: christophe op do, 17 apr 2003, 01:20:01
kan ik hier aan met het spuitstuk nog aan de motor of is het beter dan ik het spuitstuk met carb en al er af haal en dan de carb er af haal???
Titel: een vraagje
Bericht door: Paul op do, 17 apr 2003, 01:34:56
Alleen de carb eraf. Je kunt er best makkelijk bij... Het is geen Peugeot!!  ;)