die zuinigheid valt wel mee. volgens mij staat hij nog wat te rijk. tweede keer tanken viel behoorlijk tegen. de waarheid zit waarschijnlijk in het midden.
gisteravond even het huis alleen. gedaan wat elke getrouwde man zou doen als de vrouw van huis is.
heb van twee tellerunits 'e'en gemaakt.
Hierbij gebruik gemaakt van een unit van een polo 2 en een van een 1f
printplaat van een 1, maar aangepast voor digitaal klokje.
houder van de 2 en achterplaat middenstuk ook, maar dan wel weer de lapmpjes en aanwijzingen van een 1
Tellerunit van een 1, toerenteller van een 2....
Vandaag er in schroeven en hopen dat alles werkt
dus weer een dagteller, een chokelampje.
de juiste lampjes die oplichten en een werkend klokje. zou mooi zijn
Carbinlaat nog niet ongebouwd. moet nog even een aansluiting uitlaat - carbinlaat kopen. inlaat wordt normaal verwarmd door de uitlaatgassen en dat heb ik nu niet. toch wel handig om het nodige choken tot een minimum te beperken en een goed lopen tijdens koude tijden te garanderen.
kosten lijken mee te vallen 50,-
dan nog de uitlaat weer openboren. voor de 2e3 was de verbindingsgang vanuit de uitlaat dichtgelast.
En dan alles omschroeven en helemaal goed laten afstellen in een garage
Ben benieuwd wanneer ik er aan toe kom