Het Polo86c Register

Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: Polo1000 op ma, 29 nov 2004, 08:50:19

Titel: Tuning polo1000
Bericht door: Polo1000 op ma, 29 nov 2004, 08:50:19
Hallo 86©'ers,

Aangestoken door alle mooie projecten die ik heb gelezen op jullie site, wil ik deze zomer mijn Polo 1.000 een beetje tunen.

Ik had gedacht dit in de volgende volgorde te doen:

1. Snelle nokkenas (iemand er een tekoop?). Voor zover ik weet heeft mijn 1.000 blokje hydrostoters.

2. Faecherkruemmer (iemand er een tekoop?).

3. Gasfabriek: ofwel dubbele Webers, ofwel van die motorcarburateurs.

Vragen:

1. Is dit de goede volgorde? Dit stappenplan heb ik bedacht om te kunnen zien wat de resultaten zijn van iedere volgende stap. Ook om te voorkomen dat ik begin met een perfect werkend autootje, en na drie stappen in een keer genomen te hebben ineens een niet werkend autootje te hebben.

2. Wie kan mij helpen met bovenstaand project in een "plug and play" manier, dus zonder allerlei geprobeer.

3. Wat zijn ongeveer de prijzen voor iedere stap.

4. Heeft iemand de spullen voor de bovenstaande stappen tekoop.

Groet, Jan.
Titel: Re: Tuning polo1000
Bericht door: Nick40 op di, 01 nov 2011, 01:05:08
Ff dit topic toevoegen aan favorieten want ik ben namelijk op naar mate van tijd ook ongeveer iets als dit te doen als men polo is opgehaald  :)
Dit blijf ik aandachtig volgen  -thumbsup-

Btw: lijstje ziet er goed uit  -goodjob-
Titel: Re: Tuning polo1000
Bericht door: JJ op di, 01 nov 2011, 01:26:07
Eh, dit is een topic uit 2004, denk dat hier niet veel meer gaat gebeuren :)
Titel: Re: Tuning polo1000
Bericht door: Mark op di, 01 nov 2011, 03:14:10

Psst: 133 pagina's leesvoer, klik  hier (http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,3881.0.html)
Titel: Re: Tuning polo1000
Bericht door: FuriouZ op za, 05 nov 2011, 10:42:21
ik rij met een HZ + AEX nokkenas + 36,5mm cv carbs + uitlaat met goeie diameter ipv die loodgieterspijp + bewerkte kop.
Gaat als een speer voor een 1L iig :) zeker in de hoge toeren.

is zeker wel de moeite waard als een motorswap te veel is..