Auteur Topic: verlichting  (gelezen 511 keer)

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
verlichting
« Gepost op: za, 18 sep 2010, 20:39:09 »
dag mensen,

ik heb een polo2 uit 1985 gekocht, in eerste instantie voor te slopen, maar de auto ziet er nog netjes en zal dus gekeurd worden. De auto heeft alleen als mankement dat de verlichting niet goed werkt. Als de knipperlichten aan gaan dan knippert de rest van mijn verlichting. Hoe zat dit ook alweer, heb je dan een probleem met de massa, welke kan dit zijn, is dit een bekend probleem?? of zit ik verkeerd?

gr ramon
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline Pieter

  • L86C-0058
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.094
  • Geslacht: Man
  • Pieter
Re: verlichting
« Reactie #1 Gepost op: za, 18 sep 2010, 20:42:54 »
dag mensen,

ik heb een polo2 uit 1985 gekocht, in eerste instantie voor te slopen, maar de auto ziet er nog netjes en zal dus gekeurd worden. De auto heeft alleen als mankement dat de verlichting niet goed werkt. Als de knipperlichten aan gaan dan knippert de rest van mijn verlichting. Hoe zat dit ook alweer, heb je dan een probleem met de massa, welke kan dit zijn, is dit een bekend probleem?? of zit ik verkeerd?

gr ramon

Je zit goed, denk dat je achter in de kofferbak ff naar het bruine draaitje moet kijken bij de massa punt aan het carrosserie.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan!

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: verlichting
« Reactie #2 Gepost op: za, 18 sep 2010, 20:48:56 »
dank je,

het probleem is dat de polo een jaar gewoon stil heeft gestaan,maar is verder netjes en zonde om uit elkaar te halen alleen voor t blokje........alleen ik ben niet zo goed met elektriciteit, maar geloof dat dit probleem ook massasluiting heet. Zal maar eens de aarde nakijken. Hoe kan dit eigenlijk ontstaan....

gr
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: verlichting
« Reactie #3 Gepost op: zo, 19 sep 2010, 11:08:27 »
Achterin de kofferbak zit dat schroefje 'nogal' in het bereik van rammelende bagage.  Kijk maar eens: klep open, tegen de binnenkant, midden in de kofferbak.  Als daar niet af en toe wat tegenaan schuift...

Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: verlichting
« Reactie #4 Gepost op: zo, 19 sep 2010, 20:27:42 »
dag jaap,

dat heb ik nagekeken, is al minder geworden door dat schroefje er uit te halen en schoon te maken. Nog wat lampjes vervangen en de handremkabel maken en dan op keuring..........Ik laat de oldtimer in de garage staan en rij er denk ik af en toe mee, van staan wordt ie alleen maar slechter.....

gr ramon
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.