Van de week al even gekeken naar de distributieriem & waterpomp van het GT blok. Beiden nagenoeg nieuw, zoals de verkoper ook zei. Geen olielekkage bij de nokkenaskeerring. Wat licht zweten. Gereinigd met remmenreiniger & in de gaten houden.
En vandaag maar eens de versnellingsbak losgemaakt om te kijken of daar idd de koppeling was vernieuwd. Tevens een mooie manier om te kijken of de krukaskeerring lekte. Dit was niet het geval. Koppeling etc. is idd vervangen:
Beetje stof:
Beetje remmenreiniger later:
Waarschijnlijk ooit een verkeerde koppeling gemonteerd:
Verder was de originele GT dynamo kurkdroog. Aangezien die identiek aan mijn gereviseerde dynamo van de NZ is, hebben we die maar gemonteerd. Ook is het GT stuurhuis al gemonteerd met een nieuwe hoes. Wel erachter gekomen dat de startmotor een beetje speling heeft. Maandag even ermee langs de revisieboer. Filters, bougies & nog wat klein grut gehaald voor de beurt. Woensdag waarschijnlijk de motor erin lepelen