Auteur Topic: Wie is Dakana  (gelezen 3255 keer)

Offline Woutzor

  • Non-Register lid
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Man
  • Wouter Barelds
Re: Wie is Dakana
« Reactie #15 Gepost op: vr, 15 jan 2010, 12:35:34 »
erg gaaf zeg.. Wit + steilheck + verlaging + leuke velgjes is toch echt het winnende recept  -thumbsup- -naughty-

withstupid had het niet beter kunnen verwoorden. Heule nette polo -thumbsup-


Citaat
..... en voor de zomer hoop ik wel mogelijk is op bezoek te gaan bij een meeting!

pssst... Wintermeet, 17 januari 2010, De Witte Bergen
Golf II GTI '84 || Golf II GT4 '87 || Audi Coupe GT '85 || Polo 2f GT [R.I.P]

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Wie is Dakana
« Reactie #16 Gepost op: vr, 15 jan 2010, 12:39:35 »
Wit + steilheck + verlaging + leuke velgjes is toch echt het winnende recept 
Ik wil 'wit + steilheck' graag inwisselen voor 'vermogen' -naughty-

Offline Dakana

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4
Re: Wie is Dakana
« Reactie #17 Gepost op: vr, 15 jan 2010, 15:57:28 »
Had hem ook zien staan op marktplaats! Was dit niet die overdreven RETRO advertentie? Maar zeker een mooie steilheck.

Veel plezier ermee! Ennu Welkom

hehe ja de advertentie was lekker recht door zee, maar juist dat sprak me wel aan
de verkoper in kwestie was ook echt een top vent, kreeg er zelfs een bij passend setje zwart/wit geblokte schoenen bij .... !

Ik herken Haarlem (Frans Halsplein), Zandvoort/Bloemendaal! Maar nog niet de Steilie  -dunno- Die zal ik vast wel nog eens zien ronddolen hier ....

Welkom.  -hug-

klopt!
ik woonde vroeger in de franshalsstraat! nu in Heemstede :)

Stoere Polo, welkom! Tikken in je motor kunnen de hydrostoters zijn. Verhelpen (werkte bij mij heel goed) door een motorolietoevoeging aan te schaffen, in je motor gooien. 10 minuutjes laten draaien en dan is het getik weg. Daarna kan je het beste je olie en oliefilter wisselen. In ieder geval dat werdt mij aangeraden.

nou het is echt een wat dieper gegorgel vanonder het blok
eerst dacht ik ook direct aan kleppenstoters, maar mijn vermoede werd bevestigt in de koude afgelopen dagen,
heeft hij een aantal daagjes stil gestaan, toen ik hem die keer weer starte (uiteraard, 2 rondjes op de start motor en direct aanslaan...)
hoorde ik duidelijk een kleppen getikje wat na 5seconde direct weer minder werd en verdween --> olie die naar de kop gepompt werd...
dus het zal iets anders zijn .. maar wat ? ... het is ook geen big-end lager, dat geloof ik niet, en hij bonkt ook niet bij belasting dus dat is het ook niet
ik denk dat het gewoon een motorblokje met karakter is  -gert- ;)

Maar die motor toevoeging is wel een goed idee eigenlijk, als dat daadwerkelijk effect heeft gehad,
weet je het exacte merk + type van het goedje nog? oliefiltertje en olie wisselen heb ik er wel voor over om is te proberen of het verbeterd. :)

Ik zal zien voor de wintermeet! lijkt me erg leuk! wie weet :)
« Laatst bewerkt op: vr, 15 jan 2010, 16:02:04 door Dakana »

Offline JTG

  • L86C-0152
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.396
  • Geslacht: Man
  • Theunis Geertsma
Re: Wie is Dakana
« Reactie #18 Gepost op: vr, 15 jan 2010, 18:08:00 »
 -welkom- de polo ziet er top uit -thumbsup-

na dit te hebben gelezen, al eens over na gedacht een boek te schrijven..... -nana-

succes ermee
vw,vw,vw,mercedes en seat

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Dakana
« Reactie #19 Gepost op: vr, 15 jan 2010, 20:52:39 »
eerst dacht ik ook direct aan kleppenstoters, maar mijn vermoede werd bevestigt in de koude afgelopen dagen,
heeft hij een aantal daagjes stil gestaan, toen ik hem die keer weer starte (uiteraard, 2 rondjes op de start motor en direct aanslaan...)
hoorde ik duidelijk een kleppen getikje wat na 5seconde direct weer minder werd en verdween --> olie die naar de kop gepompt werd...
dus het zal iets anders zijn .. maar wat ? ... het is ook geen big-end lager, dat geloof ik niet, en hij bonkt ook niet bij belasting dus dat is het ook niet
ik denk dat het gewoon een motorblokje met karakter is  -gert- ;)

Klinkt inderdaad als een hydraulisch klepstotertje wat zijn olie verliest bij stilstand (kunnen ze heel oud mee worden)
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline coupe92

  • Non-Register lid
  • Berichten: 257
  • Geslacht: Man
  • iwan gordijn
Re: Wie is Dakana
« Reactie #20 Gepost op: za, 16 jan 2010, 08:54:31 »
 -welkom-
nette polo -thumbsup-
wieltjes staan hem toppie
gr Iwan
Dun is de mode.......Mijn stijl is dik!!!

Offline FromTheVlait

  • L86C-0182
  • Non-Register lid
  • Berichten: 219
  • Geslacht: Man
  • Arno van Vliet
Re: Wie is Dakana
« Reactie #21 Gepost op: wo, 20 jan 2010, 16:21:14 »
Nette Polo!!

lekker me de bek op straat super!!  heb trouwens ook getwijfeld bij die te gaan kijken;) maar is uiteindelijk mijn huidige polo geworden
Ik reed traag want ik zat laag!!