Ik heb op dit moment een polo coupe uit 1993 met 1.3 monopoint injectie.
Maar ik heb ook een afgekeurde polo steilheck gt gekocht. (3f, 92)
Nou wil ik dus het een en ander over gaan zetten op mijn eigen polo, de veerpoten rondom, het teller bakje en uiteraard de motor.
Voor ik zover ben, wil ik zoveel mogelijk info hebben, om het zo soepel mogelijk te laten gebeuren.
Dus heb je tips of truukjes, deel ze maar met mij aub
Nou las ik ergens dat een gt een stabi heeft achter.
Is het mogelijk om die gewoon los te draaien en over te zetten op de coupe of heb ik daar ook de gt achteras voor nodig?
Onderhuids is een steilheck toch gewoon hetzelfde als de coupe, het verschil zit hem toch in carroserie?
Ook heb ik een tijdje terug een compleet
UITLAATSYSTEEM voor de coupe gekocht, die er deze week onder moet (ding klinkt nu alsof ik 218 pk heb)
Maar gaat een uitlaatsysteem die op een 1.3 55pk blok hoort ook i.c.m een 1.3 75 pk blok?
Tsja, ik weet het: ik heb veel vragen, maar voor mij is het allemaal onbekend terrein.
Maar ja, een goede voorbereiding is het halve werk, zullen we maar zeggen.