Stand van zaken: dan toch maar professionele hulp ingeschakeld voor het claxon-probleem, hetwelk ik niet opgelost kreeg. Wat bleek nu: in die multistekker, bleek er een draadje te ontbreken
Er kwam van de kant van de motor wel een kabeltje binnen, maar aan de kant van het dashboard, bleek die er niet te zitten. Vreemd, want die stekkers heb ik toch niet vervangen? Wel het zekeringkastje, pinkerconsole enzo. Moet ik toch nog eens over nadenken hoe dat dan komt?
Klantvriendelijke garage, letterlijk achter onze hoek, waar ik met vroegere auto's ook al ben geweest. Bijkomend voordeel, naast het vlakbij zijn: hij kan er gewoon binnen staan ... erg belangrijk dezer dagen
Ze zijn er ook mee naar de keuring geweest. Zelfs via de autosnelweg - wat geen probleem leek te zijn - ikke jaloers
1. Stuurhuis: stofhoes ontbreekt of gescheurd. Moet ik nazien. Wil dit zeggen dat ik het waarschijnlijk niet helemaal moet gaan vervangen? Of toch wel
2. Schokbrekers: dat gaat over de plastic bumperhoekjes - die ik er was vergeten op te zetten
3. Batterij: ook dit was ik vergeten
Moest er nog een moer opdraaien.
4. Dimlichten: afstelling kan wel met een schroevendraaier opgelost worden, dacht ik zo, toch?
5. Uitlaatgassen: hopelijk lukt dit gewoon door de motor beter te laten afstellen?
Punt 1 moet ik raad voor vragen, nadat ik het zelf eens tegoei heb bezien. En ev. samen met een handige harry aanpakken.
Punt 2 en 3: geen probleem.
Punt 4 zal ik door de garage laten afstellen - want die moeten er toch nogmaals mee naar de keuring rijden (wegens de Z-platen en keuring voor verkoop)
Punt 5 ook door dezelfde garage-mannen of misschien iemand uit de omgeving, maar dat valt af te wachten.
Dat van dat mistlicht: is waarschijnlijk dat de chauffeur van dienst (die naar de keuring ermee rijdt) het knopje er niet van vond, want die doet het wel gewoon zenne
En de bijkomende punten, das geen nieuws, maar idd wel int oog te houden.
Voila, nu weet ik waar ik sta w.b. keuring/inschrijving.
Ik wil het graag redden voor 15 juni voor ons Antwerps polo-treffen'tje