Hier al lang niet meer geupdate.
De swap naar afh heeft niet lang geduurd. Na de gepoorte kop te hebben gemonteerd is de bout van de volgrol afgebroken en kleppen krom gereden. 16 nieuwe kleppen gemonteerd en niet gezien dat de spanrol een beschadiging had. Deze was nieuw dus dacht kan niets mis mee zijn. Helaas toch wel. Na 500m rijden spanrol over. Gevolg 16 kleppen krom. Had het even gehad met de afh. Kon een polo gti 6n1 voor een goede prijs kopen. Blokje gedemonteerd en in de polo 1 gestoken. Dit in combinatie met de webers en de 8p versnellingsbak was een leuke combinatie. Echter polo’s kennende weten we dat die allemaal niet lang duurt. 8p bak gescheurd en terug de originele bak gestoken. Weer een jaartje verder. Zag ik de afh maar stof opnemen. Dus besloten om de hybrid te bouwen. Kop is opnieuw gevlakt 16 nieuwe kleppen en ligt klaar. Rembekrachtiger, rempomp, stabistang, koelhuis,steunen en versnellingsbak gespoten. Pu motorsteunen gekocht van claus von essen. Andere eind demper gekocht van bastuck. Ook maar besloten om een nieuwe benzinetank te kopen daar zijn we nog op het wachten. De 1600 ajv onderblok krijgt dit weekend nieuwe lagerschalen en zuigerveren. Dan staat alles klaar om gemonteerd te worden.