Auteur Topic: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel  (gelezen 208779 keer)

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1500 Gepost op: wo, 28 jul 2010, 19:47:43 »
Heb jij ook steigerpijpen ipv schokbrekers dan?
(als ik naar de achterste wielkasten kijk, gaat dat niet goed komen)

Daarom: Velgen in de kliko.  Wagenhoogte lijkt wel netjes, maar die wielen (achter) eek! Voor mist ie alleen wellems... hmm en geen matter rolkooi. en dat raampje is ook niet handig.. striping past niet bij de Giesel.. Naja: weet je wat,. doen we het toch maar zelf en anders.

Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline martyn_86c

  • Martyn Brons
  • Non-Register lid
  • Berichten: 542
  • Geslacht: Man
  • Polo 2f G40
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1501 Gepost op: do, 21 okt 2010, 23:41:29 »
Nice topic! Hoe is het met de kooi?!  -klus-
Quotte: "I'm sorry, but having a DB9 on the drive and not driving it is a bit like having Keira Knightley in your bed and sleeping on the couch"

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1502 Gepost op: do, 21 okt 2010, 23:56:35 »
Optimistmode aan:
Koets gaat deze winter op z'n kant, Kooi staat in de primer uit te harden.
Optimistmode uit.

Kooi ziet er goed uit, gestraald en gespoten (in de primer dus nog).. als als als,. hoop ik voor de temperatuur definitief onder de 15 graden zakt, een eerste laagje matzwart te geven, zodat de grondlaag alvast goed kan uitharden.

Aankopen gaan stug door ( achteras-'rubber'lagers van G-laderseite, EGT, Cupframe ),. maar voorlopig moet ie eerst eens op z'n kant... en het duurt nog even voor het zover is.
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1503 Gepost op: za, 23 okt 2010, 09:55:50 »
ach jaapiejoo, het komt vanzelf goed.
Mijne staat ook pas in de primer.
Met de tijd komt t allemaal goed -thumbsup-
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1504 Gepost op: za, 23 okt 2010, 10:45:47 »
Oewa: Nice!

Ik volg mijn lebensmotto dan maar: Nimm dir zeit und nicht dass leben..   Ik hoop dat de Nurburgring nog toeristenfahrten kent, tegen de tijd dat ik klaar ben met de Giesel: Wordt toch een beetje een mini-circuit-cruizer
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1505 Gepost op: wo, 25 mei 2011, 09:11:38 »
En nog vorderingen met de diesel?
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1506 Gepost op: wo, 25 mei 2011, 09:24:44 »
Ja, Nee.

Niets gebeurd,. plannen zat. Ben aan het twijfelen tussen de Pyrolyse oven ( http://www.straalbedrijfevers.nl/site/pyrolyse_oven.html ) of met het handje krabben.  Scheelt veel tijd maar ook veel geld. Na Pyrolyse ligt de verf als een soort stoflaagje op de auto, en dus moet ie ook nog even gestraald worden ( zacht, glasparel? ) om alles eraf te blazen. Maar vraag mij af hoe dat er in de kokers uitziet?
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1507 Gepost op: wo, 25 mei 2011, 10:48:59 »
waarschijnlijk 1 grote teringbende.
Was met het bad toen ook zo.

En gewoon direct stralen?
En zijn de kokers rot dan van binnen?
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1508 Gepost op: wo, 25 mei 2011, 12:03:44 »
waarschijnlijk 1 grote teringbende.
Was met het bad toen ook zo.

En gewoon direct stralen?
En zijn de kokers rot dan van binnen?

Met stralen krijg je de flexibele kit maar lastig weg,. en wat ik tegen stralen heb: Straalgrid komt o-ver-al terecht: ook in de dorpels.
Staat van de koets is best goed, maar wel wat vliegroest aan de bodem, ouder wordende kit etc. Ik wil m vooral kaal maken voor de gewichtsbesparing: Af fabriek zit er veel steenslagcoating op plaatsen waar deze niet nuttig is anders dan als dempingsmateriaal.

Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1509 Gepost op: wo, 01 jun 2011, 22:37:51 »
En hoeveel auto's had je ookweer?  -uitlachen-
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Marcel86c

  • L86C-0034
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.163
  • Geslacht: Man
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1510 Gepost op: do, 17 jan 2013, 23:16:21 »
Optimistmode aan:
Koets gaat deze winter op z'n kant, Kooi staat in de primer uit te harden.
Optimistmode uit.

Kooi ziet er goed uit, gestraald en gespoten (in de primer dus nog).. als als als,. hoop ik voor de temperatuur definitief onder de 15 graden zakt, een eerste laagje matzwart te geven, zodat de grondlaag alvast goed kan uitharden.

Aankopen gaan stug door ( achteras-'rubber'lagers van G-laderseite, EGT, Cupframe ),. maar voorlopig moet ie eerst eens op z'n kant... en het duurt nog even voor het zover is.


Pessimistmode AAN: April 2009 - Januari 2013
Zal nog wel een paar jaar in de hoek staan.  -gaap2-
Impossible isn't a fact, it's an opinion.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1511 Gepost op: vr, 18 jan 2013, 11:41:25 »
@Marcel: Jij schiet ook gewoon niet op met jouw 75ér, 77ér, 84ér en 86ér.. laat staan met je 2f :)

Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1512 Gepost op: vr, 18 jan 2013, 13:07:08 »

Offline jellehier

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.431
  • Geslacht: Man
  • Jelle de Vries
    • VWteamarnhem.com
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1513 Gepost op: do, 25 apr 2013, 06:20:54 »
Zo

Ik las op Facebook dat er concrete plannen zijn om deze zo snel mogelijk de weg op te krijgen -thumbsup- -klus-


Van auto alarm tot zwanehals. Geen systeem een probleem. de_inbouwer@live.nl - Ook voor kabelboom werk.

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: Project [ HN-41-FN ] Polo 2 CL G40 Diesel
« Reactie #1514 Gepost op: do, 25 apr 2013, 12:05:12 »
Nu nog steeds? Volle mep diesel belasting moet worden betaald. En dat voor een autootje erbij?
Derby 1F 1981 in aanbouw.