Algemeen forum > Algemeen

ophangingspunten van de motor

<< < (3/3)

JurG40:

--- Citaat van: Jaap op za, 28 dec 2002, 22:01:00 ---Probeer aan die rubberbalg te komen uit een Polo 1,. Die is
'minder hoog', maar ook stugger..
--- Einde van citaat ---

Alweer een tip van Blikopener ;)

JurG40:

--- Citaat van: Jaap op za, 28 dec 2002, 21:58:00 ---Oeps: De Classic 2 en Classic 2f zijn t zelfde gebleven (en nee, die van een Jetta 1 passen niet)
--- Einde van citaat ---

Jij moet volgend jaar mee naar "Vw Mania", dan zeg je nooit meer: "Dat past niet". Met een lasapparaat, polyester en kiloos plamuur past alles.

BMW front op Golf Cabrio, originele lexus lampen (dus geen Luxus-look) in een Bora. ALLES PAST!!!

Of het mooi is is een tweede.

Gert:
VW Mania : over wansmaak gesproken ... soms is daar de sport hoeveel plastic krijg ik op mijn voiture geplakt . Spoilers als een brandtrap met 30 treden  :(
Tuppeware Mania .. en de organisatie is af en toe ook zwaar muts : kom je om 11 uur op zondag .. wel vol betalen maar toevallig zijn de T shirts weer eens op .
Volgens mij kan en Belgique soms een hoop : ooit een videoband gezien van een dragrace wedstrijd gefilmd VANUIT de auto door een passagier .
En dan heb ik het niet over die domme straatrace kids die de Fast and the Furious hebben gezien : nee over acceleraties onder de 5 seconden naar de 100 ..

Ow ja : er bestaat geen 2f .. was en is een Polo 3 !!!!!!
VW is er zelf mee begonnen maar marketing technisch hebben ze dat terug gefraaid ...
En waar is de Derby 2 gebleven Jaap ? Classic was er maar ffkes toch ?

Zo genoeg tussen de kids gelummeld .. tijd voor mijn Playstation uurtje die we sinds gister hebben .  :)



JurG40:

--- Citaat van: Gert op zo, 29 dec 2002, 14:01:00 ---Volgens mij kan en Belgique soms een hoop.
--- Einde van citaat ---

Dit schijnt volgend jaar een stuk minder te worden. De regels voor het modificeren van auto's worden een stuk strenger.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie