Algemeen forum > Algemeen

ophangingspunten van de motor

<< < (2/3) > >>

Marcel86c:
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met lak gescheurd. Maar het achterste rubber wil nog weleens kapot gaan door olielekage van motor en bak. Rubber kan slecht tegen olie.

patrick86c:
die lichten werden later alleen geleverd bij de g40 genesis.
die dus alleen in coupe is uitgevoerd.
de laatste polo coupe's zijn hier ook mee uit gevoerd vw zal er wel teveel in de schap van hebben gehad.

Jaap:
Ehmz,. Ge-smoke-te achterlichten zijn / waren echt niet alleen voorbehouden aan de G40.. De duurdere modellen (GT) kregen ze ook mee. En wat te denken van de talloze speciale modellen?
Ok, het is waar dat de latere typen (in nederland) ze vaker mee kregen, maar dat waren vooral 'uitlopers' en dus 'rijker' uitgerust.

BTW:
2f Steilheck: nooit ge-smoke-te achterlichten, en nooooit witte knippers voor)..
2f Coupe: smoked en non-smoked achterlichten, en oranje of witte knippers voor..

Maar goed: de achterlichten zijn tot 1981 altijd uitwisselbaar geweest. Daarna eigenlijk niet meer: Coupe, Steilheck en Classic zijn anders..

Oeps: De Classic 2 en Classic 2f zijn t zelfde gebleven (en nee, die van een Jetta 1 passen niet)

Jaap:
Probeer aan die rubberbalg te komen uit een Polo 1,. Die is
'minder hoog', maar ook stugger..

Helpt sommigen hier aan een niet-rammelende katalysator (tegen carterbeschermer), en helpt de toch al 'bokkende' diesel aan een iets 'steviger' ophangpunt..

Let wel op: Motor komt iets omhoog.. dus als er weinig ruimte tussen capot en motor is,. word dat nog minder.. (maar dat valt bij de standaard diesel gloof ik nog wel mee

Rene:
Dank je jaap , zal ik proberen.
Voor alle duidelijkheid , is de rubber achter als je voor de auto staat en als je die demonteert kom je in een holle ruimte waar de rubber in zit , en daar komt de rubber tegen de achterkant en heeft daar de  lak weggeschuurd dus in die ruimte, dat wil toch zeggen dat dat niet op zijn plaats zit. ??

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie