Het Polo86c Register

Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: 86c2003 op wo, 25 feb 2004, 00:06:49

Titel: Herkenning 3f inlaatspruitstuk
Bericht door: 86c2003 op wo, 25 feb 2004, 00:06:49
hoe herken je een 3F inlaatspruitstuk?

via de onderdelenlijn.nl kan ik aan een 1.3 injectie inlaatspruitstuk komen die in een Polo van 1991 heeft gezeten, maar die vent daar weet niet of ie van een 55 of 75 pk blok komt...

Kan iemand me vertellen hoe je kan zien of deze een 3F inlaat is?? Kost 35 euro, 15 euro verzendkosten.
 -klus-
Titel: Herkenning 3f inlaatspruitstuk
Bericht door: Jaap op wo, 25 feb 2004, 08:01:47
injectie rail is plastiek bij de 3f,.. bij de NZ van metaal

en natuurlijk aan het onderdeelnummer:
 030 129 711 L => NZ /PY
 030 129 711 G => 3F

maar op het spruitstuk staan wellicht kompleet andere nummers...
Titel: Herkenning 3f inlaatspruitstuk
Bericht door: Serge op wo, 25 feb 2004, 14:06:45
de buizen zijn dikker 5cm ongeveer ipv 4 cm
Titel: Herkenning 3f inlaatspruitstuk
Bericht door: Dennis op za, 28 feb 2004, 14:39:02
injectie rail is plastiek bij de 3f,.. bij de NZ van metaal

en natuurlijk aan het onderdeelnummer:
 030 129 711 L => NZ /PY
 030 129 711 G => 3F

maar op het spruitstuk staan wellicht kompleet andere nummers...

Jep, het 3f-spruitstuk eindigt het nummer op een īBī. (BIG  -naughty- )
Bij een NZ, PY eindigt het nummer op īDī.

Alle injectorrails is plastiek behalve Polo 2 G40..

Dit is G40/NZ:
Titel: Herkenning 3f inlaatspruitstuk
Bericht door: Dennis op za, 28 feb 2004, 14:40:44
En dit is 3F...

Zie ook verschil in verbindingen tussen de kanalen aan de kopkant, bij de 3F liggen deze verder van de kop dan bij de NZ/G40...



Titel: Herkenning 3f inlaatspruitstuk
Bericht door: 86c2003 op za, 28 feb 2004, 19:20:26
die onderste wil ik hebbennnnnn en dan nog ff Flowen, serge :D of is dat teveel gevraagd van het NZ blokkie?