:D
Ik moet ook altijd mijn nagels weer terugduwen als ik zulke opmerkingen zie. Maak je dan toch een gevatte opmerking, dan wordt je via de PM 'bedreigd' -gert- :P Doet me denken aan het volgende filmpje;
http://www.autoblog.nl/archive/2007/05/27/goed-idee-met-je-opel-naar-een-vw-gti-meeting (http://www.autoblog.nl/archive/2007/05/27/goed-idee-met-je-opel-naar-een-vw-gti-meeting)
zal ik ook mee doen dan -hug- want volgens mij gaat dit over mij of niet martijn!
tis ma goed dat ik daar niet meer aan mee doe :D
trouwens blijft een mooie foto gert :)
Ries : moest meteen aan deze video denken -klappen-
http://youtube.com/watch?v=i1CVLZkIIcg
Goede vraag
Nog steeds niet gemaakt
Als de regen voorbij is en ik mag weer een keer naar buiten ga ik het proberen
De dag dat de Polo naar Breda komt... -naughty-
zal die blauwe roestbak van GG wel zijn. -nana-
OOps ja .. ik weet het .
Zal eens kijken
:D
denk eerder dat ie met de kleine speelt als met een verfroller
Hij heeft vingerverf : heb al een schilderij voor vaderdag van m gekregen ..
Ik voorzie een auto vol vingerverf -gert-
Deelnemersreglement Heideoptocht
1. Het voertuig / de combinatie mag maximaal:
18,50 meter lang zijn
2,50 meter breed zijn
3,50 meter hoog zijn.
2. Het voertuig / de combinatie dient van fraaie versiering te zijn voorzien, bij voorkeur bestaan¬de uit bloemen en/of heide of ander levend materiaal.
Losse tractoren en andere voertui¬gen die niet als praalwagen kunnen worden aangemerkt ,
(lees: niet van een fraaie versiering zijn voorzien) zijn van deelneming uitgesloten.
Haha, iemand met POLO mee in de optocht! -naughty-
Hmmm... :D -nana-
ahja,. foto's geschoten,. maar mislukt..
Je bent gewoon aan het rekken (tot die auto in kleur is.....) :D :D :Dwithstupid :D :D
De spanning is om te snijden -wtf- (doe je goed)
Zeker een leuk plan...!
(Kleeft alleen een klein risico aan als relnichten-club te worden beschouwd als ik vervolgens ook mijn Derby met die kleuren two-tone zou rolleren? :D )
-uitlachen- Serge kan tellen :D
last van c.a.p. (camera ,afdrukken .pleite ) :).
maar best wat van te maken ,kofferklepspoilert niet wegmikken ;)
Nee die spoilert moet weg .helaas niet deukvrij
Serge : is jouw klep goed zonder deukjes ? Zo ja dan wil ik best ruilen incl spoilert
@Dennis: -naughty-
@Gert: niet goed? -dunno-
Goed lezen : hij hoeft niet weg .
Samen met Gert de bespoediging van de T3 geregeld en tegelijkertijd OPA naar de grond gebracht. Front only vanwege de tijd!
:D
de bespoediging van de T3 geregeld
Spoiler erop is makkelijker dan dichtlassen -naughty-
Achteras verlagen en de alu 3 delige veerpootbrug monteren ?
Eigenlijk te gek dat na de "Steilheck" mogelijkheid nog niemand "Classic" heeft gekaapt! :D
Overigens: in onbelaste toestand hadden we losse veren, toch Gert?
Das afkeur voor de algemene periodieke keuring. :(
En daar is een ander trucje voor die meteen je rijgedrag gunstig stemt
olifant op de achterbank?
Wat je ook niet moet vergeten is om de Koni dempers gelijk af te stellen met de afstelknop die er bij zit .
De naam begint met een M en hij rijdt in een Scirocco .
Rare is dat de ene veer meer los ligt dan de ander . En los is een relatief begrip hoor . Net wat te weinig voorspanning als die opgekrikt is .
Wat je ook niet moet vergeten is om de Koni dempers gelijk af te stellen met de afstelknop die er bij zit .
En schroeven maar! Nog eens de opsluitmoer van de veerpoot nakijken.
Hoe werkt het schroeven? Eerst helemaal linksom en dan terug naar comfi of knoeploos?
Wel als je Jan zijn oplossing gebruikt : tussen 2 motorkappen in
Het wachten is op Roel met zijn smiley -off-
Ik ga niet mee :)
Ah? Toe? :D
1MB - sports steering wheel (hollow rim)
Gôh, ik had verwacht dat alle "rim"-accessoires door Gert zouden zijn toegevoegd? :D
Das AA no worries ;)
Gelukt -klappen- : plastic knop naar de knoppen!
Ziet er makkelijk uit he, op zo'n plaatje. Met twee vingers. Ik heb linksom en rechtsom geprobeerd, steeds met toenemende handkracht. De 10.000 anderen waarbij het wel goed ging kunnen me allemaal de billen zoenen.
Expansievat Porsche 944 (Check Orange Polo topic) scoren, huidige zit in de weg voor veerpoot924 2.0 heeft dezelfde (924S 2.5 weet ik niet, maar 924 Turbo is sowieso anders)
Expansievat Porsche 944
Precies, iets van 5 tot 10 of zo. Tis maar een stukkie plastiek
even -off-
als je nog een wit scherm ziet van een steilheck (dus zonder plastic rand), GRAAG!!
Anders ff ruilen bij die dude 924 2.0 heeft ie ook vast wel liggen :DNope, nog nooit zien slingeren en ik kan h'm ook niet uit z'n 924 jatten,
http://i220.photobucket.com/albums/dd45/ghopmeister/944pastmooi.jpg (http://i220.photobucket.com/albums/dd45/ghopmeister/944pastmooi.jpg)
http://i220.photobucket.com/albums/dd45/ghopmeister/944pastmooi1.jpg (http://i220.photobucket.com/albums/dd45/ghopmeister/944pastmooi1.jpg)
http://i220.photobucket.com/albums/dd45/ghopmeister/944pastmooi2.jpg (http://i220.photobucket.com/albums/dd45/ghopmeister/944pastmooi2.jpg)
zie hier :D
Spax?
Hmmm, moet ik eerst weer lid worden. Heb jij trouwens ervaring met deze?
Als je meer koppel wil, kun je beter een 1.6 pakken.
Zonder uberhaupt te hebben gekeken: zijn de gaten in 't metalen gedeelteYep: in 't metalen gedeelte zijn er al gaten voorzien.
van de hoedenplank al niet aanwezig?
Sterker nog: het is een andere model! Van een Steilheck overgestapt naar de Sedan!wat?
tillen vanuit de benen ,mijn beste heren . en als je tilt zowel buik als rug aanspannen en recht houden . daarna zet je het motorblok op een rolkarretje of steekwagen (deze kosten hooguit een 20 euri bij gamma)
Foto van de klepjes
vraag eerst iemand je een klap in het gezicht te geven...gaat het nog makkelijker (lees:maak jezelf boos) -nana- :Diemand die mij zomaar slaat ,heeft een uitdaging ; de wereld zien te herkennen met twee dichte luiken :D
wipkip (of heet een vrouw zuiger ? )-uitlachen- :P :D
ben af en toe toch blij dat sonja niet mee leest ;)
En ff voorzichtig met de hoedenplank eruit halen:Cheapass foonpic (digicam is ff spoorloos), maar zo heb je een idee
daar waar de gordels doorheen gaan is nogal fragiel
Cheapass foonpic (digicam is ff spoorloos), maar zo heb je een ideeAls het goed is krijg je elke maandag avond opsporing verzocht op tv :D
van hoe die gaten eruit zien
@Serge: bedoel je zuiger met veer of alleen de zuigerveer? -dunno-je meet eerst boven in de cylinder de diameter mbv een digi schuifmaat en reken dit uit naar omtrek.
Dank voor de tip iig.
Wat denk je, 2de Paasdag in de schuur aan het opruimen. Heb ik de verlaagde veerpoten van OPA in mijn handen en ik denk: Toch eens ff kijken hoe dat nu zat met die losse opsluitmoer.
Wat blijkt nu, alle moeren zaten slechts handvast, en daarmee bedoel ik handvast zonder gereedschap. Kon alles zo met duim en wijsvinger losdraaien. Verder zaten er de af-fabriek dempers nog in.
En dat voor beide veerpoten. Spannend he?
In overleg met Gert dit toch maar ff hier gemeld.
EDIT:
Nu heb ik een aantal posts over de verlagingsset doorgelezen en snap nu een aantal zaken meer:
- Koni knop werkt echt niet en gaat zeker stuk bij niet instelbare dempers
- Flinke verlaging door veren alleen icm standaard dempers levert inderdaad losliggende veren op
- Idem levert dus ook deuken in je motorkap
Overigens: in onbelaste toestand hadden we losse veren, toch Gert?
Wat denk je, 2de Paasdag in de schuur aan het opruimen. Heb ik de verlaagde veerpoten van OPA in mijn handen en ik denk: Toch eens ff kijken hoe dat nu zat met die losse opsluitmoer.
Wat blijkt nu, alle moeren zaten slechts handvast, en daarmee bedoel ik handvast zonder gereedschap. Kon alles zo met duim en wijsvinger losdraaien. Verder zaten er de af-fabriek dempers nog in.
En dat voor beide veerpoten. Spannend he?
In overleg met Gert dit toch maar ff hier gemeld.
EDIT:
Nu heb ik een aantal posts over de verlagingsset doorgelezen en snap nu een aantal zaken meer:
- Koni knop werkt echt niet en gaat zeker stuk bij niet instelbare dempers
- Flinke verlaging door veren alleen icm standaard dempers levert inderdaad losliggende veren op
- Idem levert dus ook deuken in je motorkap
Koni knop werkt echt niet en gaat zeker stuk bij niet instelbare dempers
Flinke verlaging door veren alleen icm standaard dempers levert inderdaad losliggende veren op.
Idem levert dus ook deuken in je motorkap
Wat ik nog uit mijn hoofd weet is dat er bij werd verteld dat het aangepaste dampers waren .
Nu weet ik helaas niet meer wie ze had verbouwd qua bedrijf en ik weet ook niet meer van wie ik ze gekocht heb . Naam begint met een M
Als het idd standaard dempers zijn dan is het een erg raar verhaal en dan had ik goedkoper 4 nieuwe veren kunnen kopen ipv 70 of 75 euro hiervoor betaald te hebben : als je de weg weet zijn losse nieuwe veren een stuk goedkoper .
Misschien dat de verkoper er nog een lichtje over kan laten schijnen . Heb helaas de PM niet meer waarin werd uitgelegd wat er mee gebeurd was qua aanpassing en door wie -hug-
Hoi Gert,
Ik heb de veerpoten op mijn 88er polo 2 gehad, dus dat mag geen probleem zijn. -thumbsup-
Wel wil ik je even wat meer vertellen over de poten, er zitten verstelbare koni's in maar geen patronen die je er zomaar uit kan halen. Ik heb deze veerpoten overgenomen van iemand die ze speciaal heeft laten maken bij reiger (misschien wel bekend bij je, is een kleine demper fabrikant hier in Nederland die dempers maakt voor o.a de autocross maar ook voor het wrc, o.a Ford rijd ermee.) voor zijn classic met kr blok, althans dat was het plan hij heeft het nooit afgemaakt.
Het zijn dus dempers zoals de originele van vw, dus als je de dop eraf schroeft dan heb je een complete demper in onderdelen in je handen. Maar ze werken prima, alleen ze zijn behoorlijk stug.
Heb je al een idee wanneer je langs kan komen om ze op te halen?
Met vriendelijke groet,
Martin
Daar komen Martijn en ik wel uit ...
Er moet wel geld overblijven om Serge zijn hobby in stand te blijven houden! ;)
Maar wel met een randje blokjes!
Oude school, Roel! Maar ik hou echt wel van je ...
Enne, gummen gaat wel lukken hoor. -ja-
moet je m alleen nog een keer komen ophalen -nana- of dat ik m naar je opstuur :D
Even nagegaan:
Deze Sedan is gebouwd op dag 5 van week 14 in 1987?
"Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we je niet registreren voor YouTube.com." -gert-
"Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we je niet registreren voor YouTube.com." -gert-zal wel ff een pm doen
Ik weet eigenlijk niet hoe het zit met witte Polo bumperknippers -dunno-Daar zit weer een oranje stuk plastic achter: zit gewoon een normaal blank lampje achter.
Oliedrukschakelaar blauw: 3,13 bruto/ex
Oliedrukschakelaar zwart: 4.26 bruto/ex
Nokkenasdichtring (keering): 9,84 bruto/ex
Twee bouten van de lagerkap aan de dis zijde
Twee bouten van de ontsteking (door de sleufgaten)
Zijn dit speciale bouten of voldoet elke passende? Kan in de boeken er niets over vinden. -dunno-
stijgerpijp
Einddemper van een coupe of steilheck past overigens wel, maar steekt ehmz niet echt onder de auto uit. Dat wil je denk ik niet. Tenzij je het eindpijpje d'r af flext ( vlakt? ) en er een stukkie stijgerpijp aanzet.
ringetjes oliedruk sensoren: maakt dat nog iets uit of is elk passend koperen ringetje goed?
uitlaatspruitstuk draadeindjes
rubbertje voor onder kleppendeksel bouten
HBase geeft een koppakkingset van Reinz: wat zit daar allemaal in?
Heb ik bij nieuwe uitlaatspruitstuk draadeindjes gehaald bij de dealer. Gaan ze er erg rottig in.
Weet iemand of dit gewoon M8 is? Dan gaat er gewoon even een draadtapje doorheen want dan zal er wel rottigheid in zitten.
Blijft aluminium, dus liever even een keer te veel vragen. Verder: lange kant erin? Heb geen referentie meer en staat niet in de boeken.
FC Lekkende uitlaat 0 - HSV Luc 1 -klappen-
Filtertje voor op de carterontluchtingslang. Zag op dit op het "Thomasblok" en dat was gefabriekt door Serge bergreep ik. Wat voor filtertje zat daar op?Zal eerder door mij erop gefabriekt zijn, aangezien me nog kan heugen dat de eerste apk
Als GG het nu niet ziet! -thumbsup-
Volgende stap genomen:
Elektrische brandstofpomp ingebouwd ter voorbereiding op de carbs.
Plus aangesloten op inlaatspruitstukverwarming (roze kabeltje MH, is geschakelde plus)
Aarde aan de carrosserie
Brandstofleidingen van de mechanische pomp gehaald
Brandstofleidingen aan de nieuwe pomp aangesloten
Starten en vroem vroem met de huidige MH set up! Retour is nog aangesloten dus pomp blijft tikken, knijp ik de retour dicht dan tikt hij veel minder snel. Dat zal dus de situatie zijn met aangebouwde carbs.
Leuke ploep ploep geluidjes van de onaangesloten mechanische brandstofpomp. Alleen de vraag: kan dit kwaad?
Anders zou je die stift die `m aandrijft er ook nog uit kunnen pakken. Heb je ook geen ploep geluidjes meer.
goed bezig Luc,maar zonder -foto-is het natuurlijk half werk he :)
Dat is alleen voldoende volgens mij wanneer jij de auto aan of uit zet. Wat ik bedoel is in geval van een aanrijding, ja dat kan nog wel eens voorkomen, dat de pomp dan niet blijft benzine pompen op je hete uitlaat bijvoorbeeld -hug-
Noodschakeling = geschakelde plus via de bobine aftappen voor een relaisschakeling.
Maar op je bobine blijft toch spanning staan als je motor uitvalt?
Waar haal je dan de stroom die je gaat schakelen dan vandaan?
Volgens mij hebben de originele injectiesystemen hier een speciaal relais voor, deze schakelt de pomp uit als de motor 3 seconden niet loopt.
Slaande toerenteller slaat idd op een defecte hallsensor bij injectie-blokjes. Maar dan draait de startmotor wel gewoon rond. En dat ze in 3 weken stilstand allebei tegelijk kaput gaan geloof ik niet?! Ik gok op een massa-probleem...
Ook bij MH en HZ carb motortjes -nana-
Mijn toerenteller slaat ook bij het starten bedenk ik mij net, en dat is zonder hallgever ontsteking (puntjes).
In het kader van foto's zeggen meer dan woorden en ter lering ende vermaak:
" ... onder een bitumineuze laag woont een accuwak ook erg graag!"
Nee. het resultaat van slechte antiroest (na) behandeling. Een daily rot echt niet door omdat het een daily is,. toch?
Accuwak gedicht met Brunox, plaatje ijzer, waterdichte popnagels en Tectyl.
Bij jou in de buurt af te halen: Tank (http://www.euro-autoparts.com/index.php?tabel=artikelen_kk&kiesgroep=gr_x&kiesmodel=x&sorteren=omschrijving&kiesmerk=VW_48&kiesmodel=765&kiesgroep=gr_x)
9526018 tank, benzine, niet inj., 42L, loodvrij, (+VAN), 85- 867 201 075G € 82.66
En veel goedkoper te bestellen op ebay.de Tank (http://shop.ebay.de/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A3345&_nkw=polo+tank+vergASER&_dmpt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&_sop=2&_trksid=p3286.c0.m14)
En incl verzendkosten bijna net zo goedkoop als het adres van Roel.
Nou moe?!
Gisteren begon de Polo luchtgekoelde geluiden te maken. Beetje geroffel in een bepaald toerengebied en begon minder goed op te pakken. Klonk wel leuk maar niet zoals het hoort.
Kap open en luisteren want ik hoorde een getik. Ik dacht even aan een klepstoter maar het kwam meer bij de ontsteking vandaan.
Ik trek de bougie kabels eraf en hé presto: rare zaken. Zie foto's.
Bougie kabels er weer stevig op en loopt weer als een zonnetje. -thumbsup-
Alleen blijft de vraag hoe dit nu gekomen is? -dunno-
Behandelen: denk ik niet, ik ga liever de omgeving van de vulhals schoonhouden!
Trouwens gaskabel afstellen is ook nog een leuk klusje -ja-
Maak je daar nog een hevel op, om een wat langere pedaalslag te krijgen?
Alleen de dikte van pakking papier? Wat zal ik nu eens nemen?Als in, te dik of te dun?
bij mij zit er ook vloeibarepakking tussen,en alles zit er nog goed tussen.
mischien te snel de inlaat geplaatst na het aanbrengen van de pakking?
Pompidompidom .......
resultaat1 0 voor de carbs :)( en dat terwijl er geen intelect denkvermogen in die dingen zit ).. volgende keer spruitstuk monteren met vloeibare pakking ( die bekende van wyns a 17 euro )urrtje laten staan ,dan de carbs er op . of je komt langs -klus-
Ik kan veel maar een rijtje carbs luchtdicht aansluiten komt niet op mijn CV!
Wat een tijd gaat erin zitten om even een half metertje brandstofbestendige slang te halen. Twee industriegebieden en een havengebied met bedrijven afgereden met nul-nada-noppes resultaat. Zo zuigen die "mondjes" wel een hoop geld op.
Had ik net zo goed QSP slangen kunnen bestellen via het internet .......
10 okt start ===> 28 okt finish (?)
Heb je de carbs ook goed ondersteund? Als de carbs aan de rubbers hangen kan je ook last krijgen van valse lucht langs de inlaatrubbers.
Carbs die rechtstreeks aan slangen hangen gaan uiteindelijk lekken. Ik heb een steun gemaakt vanaf de originele inlaatsteun(onderblok/originele spruitstuk), waar de carbs op liggen. De slangen zorgen alleen voor een luchtdichte aansluiting, ze dragen helemaal niets.
=> Dit is een mogelijkheid. Bij langzame toerentallen, veel (onrustige) bewegingen van de motor dus kans op, tijdelijke, kiertjes door het schudden van de carbs. -dunno-
Dus even een steuntje fixen en zien of dat helpt.
anders blijf je met de kloten van geert spelen-wtf2-
Stationair een prachtig suizend geluidje als de kap open is. Mmmmmm.
Bij 3500 toeren begint de fun goed qua geluid! Kijk die fietsers eens oplettend omkijken ... -uitlachen-
Toen ik de polo gekocht had piepte hij helemaal niks zo in eens wel! en binnen een week had ik die grizzlybeer achter m'n dash -gert-
Die broertjes doen alles met Dasty......
nieuwe of gebruikte pomp? is toch 'n motorfietspomp? die staan bekend om hun contact problemen. heb dit zelf ook gehad. tijdelijk opgelost met een blusdiode solderen (weet niet precies waar) zodat ie minder hard vonkt waardoor de punten gaan inbranden. Daarna toch maar een andere pomp gekocht (QH) waar ik nog geen problemen mee heb gehad
Fake WD40 -dunno-
Het heeft niet (alleen) met vloeibaar/niet vloeibaar te maken. WD40 heeft een hoge oppervlaktespanning, waardoor er een film op het lagermateriaal blijft zitten. Teflonspray is net zoiets, daar heb je heel weinig van nodig, het stoot water en vuil af en blijft lang op de ingesmeerde delen zitten.
P.s. WD40 is in ieder geval beter dan niets doen. -klus-
waar zit het probleem dan? elektronisch of tikt ie wel maar geen benzine?
als deze pomp ook maar iets droogloopt gaat ie meteen stuk (is mij door fabrikant verteld, zelf dus geen ervaring mee)
deze pomp is een paar dagen oud toch?
geschakelde plus gaat naar relais en dan hoofdstroom naar br pomp? of geschakelde plus direct naar pomp?
als je de laatste hebt zou ik er een relais tussenzetten (en dan 1tje die onderbreekt, sluit je hem op je dynamo lampje aan en heb je meteen een veiligheid: geen gepomp bij stilstaande motor)
Vraag is: waarom? Hoge toeren moet dat ding toch bij kunnen houden? Of is een geschakelde plus van de bobine de oorzaak?
Hetzelfde kan het geval zijn als de motor meer vraagt dan hij kan leveren en de brandstof door de pomp heen gezogen wordt. Alleen: zou mijn MH daar toe in staat zijn?
MH carb niet,.. als je motorfjets carbs hebt, lijkt het me alsnog stug: Heb je niet een luchtlek in de aanvoerleiding, waardoor de pomp bij grote vraag ( onderdruk op leiding ) lucht aanzuigt en daardoor 'Le pipe donner ã Martin'
Als het in de beschrijving staat? -dunno-
Maar ik vond de tip van Jaap ook wel mooi. De plus van de achteruitschakelaar op de versnellingsbak?
dus wat was het nou? retour als aanvoer aangesloten? of ergens lekkage tussen pomp en tank?
blauw is retour, zwart aanvoer.
En je rijd ook al met een Big Smile van oor tot oor?
... met koude motor bij vertrek wel wat tufjes onder de kap vandaan gehoord, dus er ploft nog iets ergens.
Trouwens: koude start gaat prima, toeren blijven dan netjes laag. Pas na een beetje opwarmen, bij het tweede stoplicht gaan de toeren omhoog.
Zolang het maar graden boven nul zijn!:) maar euh. mooi dat het opgelost is -thumbsup-
Waarom vervang je zo'n pietlut boutje dan niet? Gelukkig heb je m er nog makkelijk uit kunnen krijgen.
Ik ben iig van plan om alle bouten te vervangen, net zoals de draadeinden. Vrijwel zeker dat t dan goed is.
Waarom vervang je zo'n pietlut boutje dan niet? Gelukkig heb je m er nog makkelijk uit kunnen krijgen.
Ik ben iig van plan om alle bouten te vervangen, net zoals de draadeinden. Vrijwel zeker dat t dan goed is.
Aangezien het voornamelijk kwaliteitsbouten zijn gaat dat je een 'onnodig' geld kosten. Kopbouten etc. wel gewoon nieuw halen, maar bouten voor inlaatspruitstuk etc. gewoon hergebruiken. Kan me voorstellen dat je de draadeindjes van t uitlaatspruitstuk wel gewoon vervangt.-thumbsup- Precies wat ik ook doe. Wel vervangen als ze breken! :)
Lekker 165/65 ers op die 5,5 velgje heen. :)
Heb je nou zelf een voorspoiler gemaakt, of heb je schade gereden? -dunno- Behoorlijk cryptisch bericht... En waarom geen foto's? Zeker als je zelf een voorspoiler gebouwd hebt!?! -ja-Alles klopt wat GG zegt. -thumbsup-
verkeers geel .................. hoe kom je erop -dunno-
ben benieuwt hoe dat eruit gaat zien -thumbsup-
Dank voor jullie positieve feedback, wat denken jullie: in kleur spuiten of zo laten -dunno-
Maakt het wel net even af ja.. carbon folie....
eh ja wat is er tegen naakt rond huppelende dames :)niks,maar die kerels :)
Bedankt voor de uitleg, had al bijna geboekt! -naughty-
Zonder gekheid, gezellig dus, wel stroom op de plekken? Beetje te betalen? De hond mag dan vast ook wel mee!
Oh! Dan klink het wel even naar VF -thumbsup-
Je motiveert mij ook weer om zelf meer te doen! Goed bezig -thumbsup-
En nog niet eronder???Temp = nog te hoog
-wtf2- ze lijken wel nieuw -thumbsup-Paar maanden geleden gestraald en gepoedercoat
Paar maanden geleden gestraald en gepoedercoatFF teruggelezen -thumbsup- Valt me mee dat er niet weer om de foto's werd gevraagd -dunno-
FF teruggelezen -thumbsup- Valt me mee dat er niet weer om de foto's werd gevraagd -dunno-Mijn verstand en nu mijn vrouw :)
Wat was je kwijt trouwens? En waar?
Ik heb ze er nu al onder gekwakt,hadden hier vorst aan de grond. :)
Tijdens bovenstaand gedoe met tellerbak
Nu het kouder begint te worden, komt het jaarlijkse gereutel vanuit de km-kabel/tellerbak weer te voorschijn. Na een tijdje verdwijnt het weer. Daar dus maar weer even tijd aan gaan besteden.
Iemand enig idee of het smeren van de km-kabel helpt? -dunno-
Cockpitje eruit en mee naar binnen, witte plastic deel met aansluiting voor de kabel eraf. Alle tandwielen in het lagervet gezet. Kabel in de auto volgepompt, voorzover dat gaat, met WD40 (had even niks anders -gert- )
Proefrit: stilte .... mmmmmmh. Heerlijk -hug- Wel op de verre achtergrond nog ietwat gerommel maar niet noemenswaardig lastig meer.
Uw zoekbewerking - Lihareschou - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
•Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
•Probeer andere zoektermen.
•Maak de zoektermen algemener.
Rechterhand + linkerschouder
Misschien is Luc linkshandig?Tsja, zitten er altijd wel een paar tussen die zonodig tegen de stroom willen zwemmen......
Misschien is Luc linkshandig?
Zo, eindelijk van het oliemonster onder de kap af. Filtertje van de carterontluchting gehaald, catchtankje geplaatst en de slangetjes vervangen.
Beetje gepoetst. Foto's volgen. As usual -thumbsup-
Spruitstukverwarming: roze draadje, staat bij mij op de een of andere manier 0 volt op -gert-
heb je nog een fototje van je oliemonster? ben nl wel benieuwd -thumbsup-
beste plas derrie iig :)
moet lukken -thumbsup-withstupid, want ik ben zeker ook (nog) geen vonken held. Hoewel ik nu de Polo schema's steeds beter ga leren lezen. :)
(wie had gedacht dat ik ooit zo ver electra zou begrijpen dat ik hier anderen in kon adviseren -gert- )
Ik doe net alsof ik dom ben........................
Oliemonster: daar keek je net naar! Dat is dat bovenste laagje op het water.oliemonster gescheven maar bedoelde catch tank :)
Overigens ook maar een nieuwe oliefiltertje en brandstofslang geplaatst, na het bellen blazen in de tank. Filter ook op een andere plek geplaatst.
Aanvoer? Dan stond brandstofpomp luchtbellen te zuigen => houden ze niet van....
Is tijdelijk, als de luchthapkap klaar is gaat die er op!
-kewl-
Oftewel vanaf de referentie xarb naar buiten werken.waarop je de ene meter continu op je referentie laat en met de andere de rest bijsteld
-uitlachen- ook 3 dus...ben blij dat de vr6 vandaag opgehaald is. Ik heb er weer 2....(wat is de derde dan? classic, van en..... -dunno-)een motorblok (Sporthart) :)
Tja, Opa wist dat hij daily zou zijn en zo goedkoop mogelijk in leven gehouden.
Reminder lijstje met wat OPA doneert:Optie!!! -thumbsup-
Achterklep met spoiler
Deurgreepschelpen
Witte knippers
Reminder lijstje met wat OPA doneert:Nog steeds dolgraag een optie!
Achterklep met spoiler
Deurgreepschelpen
Witte knippers