Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: DJsjonk op do, 16 okt 2003, 21:13:05
-
Als de veerpoot kompleet los is geweest,
moet ik daarna de auto weer opnieuw laten uitlijnen?
Of probeert iemand mij onnodig op kosten te jagen?
-
Ik zeg dat het nodig is ..
-
Ik zeg van wel....
(stuur in de Audi staat na afgelopen weekend toch niet meer zoals ie stond) ?? ??
-
Ik laat hem wel uitlijnen als ik m heb ..
Moeten toch ook weer 14 inch onder komen
-
andere banden maat =/= uitlijnen
Voor de duidelijkheid..
toch?
-
Nee hoor .. je lijnt je auto uit en andere banden of velgen mist goed gemonteerd zitten altijd hetzelfde .
-
in het principe als de veerhoogte nie t verandert is .er geen stuurkogel of fusee kogel vervangen is .hoeft het niet maar,controle is altijd goed.
-
Mijn linkervoorlager heeft zoiets van: "kwee nie wa jij doe, maar ik kap ermee".
Zodoende mot de veerpoot los en daarna weer vast.
Ik verander in principe niks, dus ik weet niet.
Aan de andere kant wordt ik niet blij als mijn 195-45-15 banden scheef afslijten :(
-
scheef afslijten doen ze toch wel na dat je auto is verlaagd.
wielen staan altijd iets scheef en is soms niet te zien met het oog.
-
Al die jaren nooit last van gehad
Zelfs niet bij extreme verlaging ..
-
Mijn banden slijten ook netjes recht af.
En dat wou ik graag zo houden.
-
Ook nog geen last gehad van scheve loopvlakken ed. Maar inderdaad altijd netjes laten uitlijnen.
-
Ik vanochtend vol frisse werklust beginnen met de klus.
Wil ik die grote asmoer (of hoe heet dat ding) losdraaien.
Zit ie al los................shit.....dat was dus de speling,
waarvan ik dacht: dat zal wel een lager zijn.
Moer goed vast gedraaid en karren maar weer. :D
-
en hopen dat alles nog heel is..
-
Zal wel loslopen denk ik... :D :D