Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: Polo_Jasper op di, 24 nov 2020, 11:15:31
-
Hallo,
Ik heb eerder een topic geopend over een ander nokas, daarbij heb ik nuttige antwoorden gehad! Nu had ik op het internet ergens gelezen dat iemand iets had gedaan met een RP gasklep van een golf 1800 in combinatie met een GK/HK inlaatspruitstuk van een polo. Ook las ik iets met het bewerken van het verwarmingselement, wat win je daarmee ?
Doordat ik een mono-jetronic heb wil ik dat het liefst wel zo houden. Verder wil ik ook mijn huidige nokas vervangen door eén van een 3F
Iemand die ervaring heeft met de AAV naar een RP conversion(en wellicht met de andere bewerking omtrent inlaat)? Ook qua afstellingen en eventuele onderdelen die overgezet moeten worden.
Bij voorbaat dank!
-
even op internet gekeken naar een 1.8 rp en dat is een carb. een pierburgje. je weet dat als je deze mods wilt doen je overgaat van injectie naar carburateur?
-
Mijn onderzoek wijst op een Bosch mono-point inject. Op de onderstaande link heb ik wat foto`s gezien, en dat zit er exact hetzelfde eruit als wat ik nu heb.
http://www.passat35i-forum.nl/forum/index.php?topic=2364.0
-
ja duidelijk! ik zit er inderdaad naast!!!
-
vanaf pagina 4 staat wat leuke handige info!
http://www.g40.nl/smf/index.php?topic=14449.0
-
Dankje ! Ik ga ffe loeren
-
Weet iemand toevallig het verschil tussen de AAV gasklep en die van een RP.
-
PR = RP
(https://u.polotreff.de/forum/47/9a/73/635f647174b5f7f62624ff89a69a1e0bba_large.jpg)