Auteur Topic: Hh,gk,of mh  (gelezen 642 keer)

Offline christophe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 362
Hh,gk,of mh
« Gepost op: zo, 11 jan 2004, 20:16:28 »
Welke van deze 3 1.3 l ins het beste om op tte voeren?

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Hh,gk,of mh
« Reactie #1 Gepost op: zo, 11 jan 2004, 21:20:05 »
Alle :-)

licht eraan wat je wilt.

HH heeft lage compressie, maar door blok te vlakken is er veel uit te halen. (brennraum im kopf)

GK heeft standaard hoge compressie, maar ontsteking heeft begrenzing. Heeft wel redelijk goed ademend inlaatspruitstuk

MH is standaard blok, normale compressie.

Alle drie: webers erop en scheuren maar..
alle drie: flink geld er tegen aan en gaan met die banaan.

Wat wil je precies?
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Hh,gk,of mh
« Reactie #2 Gepost op: zo, 11 jan 2004, 21:36:27 »
goed gk is mechanisch 75 pk standaard met kenveld ontsteking.
mh is hydrau met 55 pk met haalsensor ontsteking

hk is mechanisch met 55pk met punten ontsteking .

low budget gezien kun je met de gk meer
zet er een mh kop op met een 268 nokkenas gk inlaatspruitstuk en p[ieburg 2e3 carb van golf 2 1.8 .


mh is goed te doen met cyliderkop bewerking en scherpere nokkenas

hk is eigenlijk een mh motor met mechanische kop
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline christophe

  • Non-Register lid
  • Berichten: 362
Hh,gk,of mh
« Reactie #3 Gepost op: zo, 11 jan 2004, 21:51:05 »
Ik wil een vinnige, snelle motor tegen een redelijke prijs.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Hh,gk,of mh
« Reactie #4 Gepost op: zo, 11 jan 2004, 22:08:24 »
optie 1 maar dan met 3f nokker en electrische benzine pomp
je hebt laagvliegers en modelvliegers .