Ja das simpel. dit keer niet met afbijt. De achterpanelen zijn sterker dan de deuren, deze kunnen meer hebben. Ik heb een p60/p80 lamellenschijf op de slijpmachiene gezet en alle lak eraf geslepen. Dit moet je wel met snelle bewegingen doen en met veel beleid. Een kennis bracht een citroen traxion voor een nieu laklaagje. De auto was ook blank. Hij had alles met de flex schoongemaakt , ook met een lamellenschijf, maar overal gleufjes in de blanke plaat geslepen. Dus ben voorzichtig anders kun je straks veel plamuren. Ik heb dit gedaan omdat ik gewoon ff wilde knallen met mn nieuwe flex .
die plamuur zal er toch redelijk veel opmoeten denk ik zo
want op elke auto komt plamuur en als je alles slecht of niet vertint hebt moet er heul veul op
je hebt met die lamellenschijf teveel ijzer van het plaatwerk geschaafd waardoor je dus ontzettend veel oneffenheden gaat zien straks!!
dan had je beter een staalborsteltje op de boormachine of slijptol kunnen gebruiken die schuren geen staal weg
het is een forum full resto, want een echte restauratie gaat toch anders in zijn werk met lassen, daar word meer gepuntlast en alles delen compleet vervangen zonder tussenlassen...
Ik ben wel benieuwd naar het vertin werk straks