Algemeen forum > Algemeen

Nz loopt op 3 of 2 poten

(1/7) > >>

Aron Faro:
Allemaal na een ontstekingsmodule wissel.
Eerst liep ie goed maar op stationair 3 poten. Nu continu, er valt nie meer mee te riiden.
Geen valse lucht of massa problemen. Iemand..?
Kan dit door die module komen? Bobine wellicht?
Bougies
Bougiekabels
Rotor, verdelen ed al vervangen.

Aron Faro:
Net even verder gekeken
Hij vonkt wel, dus het is iets met mengsel denk ik. Als ik de injector van cilinder 2 eraf haalt gebeurt er niets ( blijft op 3 poten lopen) Stop ik die terug, en pak ik dan injector 3 weg, dan blijft ie ook op 3 poten lopen.

Maar pak ik ze er alle 2 uit dan verandert de motorloop en valt ie uit.
Dus of enkel injector 2 of injector 3 eruit is 3 cilinders, maar zodra ze er alle 2 uitzijn dan loopt ie op 2 poten,

Ook opvallend: als ik de LMM eruit trek, dan loopt ie vrij "normaal" stationair ( maar nog wel op 3 poten), maar gas geven gaat niet.
Als ik die terug stop loopt ie nog beroerder....

Iemand......? ):

Aron

Aron Faro:
Al getest:

Bougie kabels
Bobine
Verdeler
Blauwe temp sensor
Massa
Valse lucht

Nog te proberen:
Injectoren?
Brandstof filtertje (pomp is net nieuw) filter is nog geen 2 jaar oud.
Onstekingsmodule, maar dat lijkt me enorm stug.

patrick86c:
Heb je geen lekke koppakking?

Aron Faro:
Die sluit ik (voorlopig) uit. Koppakking is net 9 maanden oud. Hij liep voorheen goed. Toen is de ontstekings module gesneuveld en heb ik m vervangen. Toen liep die goed, alleen liep die op 3.5 poten stationair, en reed ie kut tot 2000 toeren, en gisteren op de snelweg ging ie langzaam aan op 3 poten lopen. Geen olie verbruik, kvs alleen door de radiateur, nieuwe op de plank. Dus de koppakking zal goed zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie