Vanavond aan het prutsen geweest:
Olie-koeler-adapter wilde er gisteren niet af. vandaag een dop 25 gekocht, klap met de hamer en voila!
Oliekoeler d'r af, Olie d'r af, filter d'r af, nieuw filter d'r op, G-lader d'r op, Olie d'r, verdelerkap + rotor vervangen,.. starten: Loopt!
Bougies moeten nog, net als de juiste verdeler. Ook het interieur moet nog uitgemest. Ik heb al getest: grootlichtlampje doet t niet, maar met een ander cockpitje wel. Lampje stuk of koperbaan? We zullen zien. Ik zag ook al een extra weerstand gesoldeerd dus er is aan geprutst.
Testritje van een meter of 5 gemaakt: Draaide de oprit af: CLAXON!! Woepsie. Sportstuurtje is 1 grote sleepring aan de achterkant.. Dat, in combinatie met een zeer korte afstand tot het contactslot: Continu CLAXON!!
Gelukkig is ie contact geschakeld: Stuur d'r af getrokken, en zonder stuur weer de oprit opgereden: Erg gekke ervaring: rijden zonder stuur in handen.
Anyways: Het gaat de goede kant op!